Jump to content

shakedown(missie)


gta-krc-lover

Recommended Posts

hello ik zit vast bij de missie shakedown (de missie van lance dat ge in the north point mall alle ramen van de winkels moet kapotslaan)

wat moet ik doen?

- er is te weinig tijd :angry:

-ik krijg 6 sterre :(

wa moet ik doen ? :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

hello ik zit vast bij de missie shakedown (de missie van lance dat ge in the north point mall alle ramen van de winkels moet kapotslaan)

wat moet ik doen?

- er is te weinig tijd :angry:

-ik krijg 6 sterre :(

wa moet ik doen ? :unsure:

Gewoon met een snelle auto naar nort point mall rijden, en dan zo snel mogelijk de ruiten kapot schieten! ;)

Hoe deed ik deze missie: Er snel heem rijden, als ik 2 sterren of meer had dan ging ik een winkel staan en daar de ruit kapot schieten, als het goed is schiet de poltie de andere ruit kapot en zo ging ik door. ;)

Je kan ook een granaat naar de ruiten gooien, dan gaan ze sneller kapot! :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

taktiek:

Zet een heli naast de plek waar je de missie krijgt vaardat je begint. Zodra de missie start, vlieg je met de heli naar de zuid-oost ingang van de northpoint mall.

Naar binnen en daar op de begane grod de ramen knallen, dan naar cash, beneden de ramen kapot, via de roltrap omhoog en daar de ramen. Dan ren je naar de muziek winkel en schiet je van binnen uit de ramen stuk. Dan ren je naar buiten en spring je over de and naar beneden in de richting waar de infernus staat. Daar een paar ramen en dan sprint je naar de ocerkant de juwelier in en schiet daar van binnenuit de boelaan gort.....

succes

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken dat probleem ja ik heb de trainer ervoor gebruikt om de tijd stil te zetten ook bij de missdie dat je met een RC helikoptertje 4 dynamietstaven op 4 vaten op 4 verschillende verdiepingen moet zetten binnen 7 min! en je moet iedere x heen en terugvliegen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...