CJ-BARTOSZ Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Leuk hoor, meer please. is goed maar ik ga nog ff denken wat ik ga maken want die laatste vond ik zelf ook goed Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ja deze is al veel beter als de eerste 2, mischien slaag je wel te veel scene's over Reageren
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ja deze is al veel beter als de eerste 2, mischien slaag je wel te veel scene's over kan best Reageren
nasdreas Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Lol, ik vind het wel grappig. >>> Door Dizzee: Ok, nu heb ik er wel genoeg van. Deze spam-actie kost je een warn. Ik heb je al meerdere keren een topic zien bumpen met zo'n onzinnige berichten. Levi had je ook al gewaarschuwd...<<< Reageren
BaasB Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 (bewerkt) Lol, ik vind het wel grappig. nasdreas, je bumpt een topic van 4 maanden geleden. Voor als je niet weet wat bumpen betekent: Bumpen is met een onnodige post een oud topic omhooghalen. Hier bump je ook al een topic: klik. En hier ook: klik. Nog een bump door jou: klik. En zo heb je d'r nog wat meer gebumpt. Het is een beetje irritant, zou je er mee willen stoppen? Bij voorbaat dank. Groeten BaasBart EDIT: Het is geen wolk, het is een wolk met wraak. >>> Door .Levi.: Je bumbt dit topic dat al een tijdje geleden is besproken, waarbij de starter van het topic ook al zijn antwoord heeft gekregen.. Deze post van jou was niet nodig geweest. Laat dit topic maar rusten en dat geld voor iedereen.<<< Ik zie nu dat .Levi. al heeft gezegd dat je het niet moet doen. Waarom ga je dan gewoon door met andere topics bumpen?? Bewerkt: 10 maart 2006 door BaasB Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) *bericht verwijderd* Bewerkt: 11 maart 2006 door gta ripper Reageren
Sunray Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 van mij komt er alleen maar kleine letters op ik kan het niet lezen hoe komt dat Reageren
Dynamic Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 We Want More We Want More! Ze zijn super knul! Heb ik teminste ook nog fun Dynamic Reageren
G-BAM Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 (bewerkt) ik ben nou die CJ-BARTOSZ mvg Bewerkt: 13 maart 2006 door G-BAM Reageren
Daan007 Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 haha die derde is echt vet gaa zo door Reageren
henk__l Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 GE-WEL-DIG meesterlijk gemaakt man. komen er nog meer? ik geef wel ff cijfers: 1) 9 2) 9,5 3) 10 (uitmuntend) GTAFAN Reageren
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Hallo, ik heb een nieuwe gebruikernaam want ik weet nie echt mij w8twoord soms echt dom ik weet het mij nieuwe gebruikersnaam is G-BAM die zal ook wel een paar verhalen maken MVG Reageren
G-BAM Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Hallo allemaal >>> Door .Levi.: Je mag geen meerdere accounts hebben op het forum, dit is ten strengste verboden. Waarschijnlijk wist je dit niet, dus je account word zoiezo weggehaald. Je krijgt nog van ons te horen.<<< Reageren
Grand Barthez Auto Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Dit was niet zo slim CJ-Bartosz en G-BAM want dat mag nie maarje het is gebeurt Reageren
.Levi. Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Dit was niet zo slim CJ-Bartosz en G-BAM want dat mag niemaarje het is gebeurt Dit geld dus ook voor jou Grand Barthez Auto Aka G-BAM aka CJ-BARTOSZ Je blijft op één account niet meer! Hier kom je niet makkelijk vanaf, doen alsof die twee heren boven jou fout zitten, terwijl je het gewoon zelf bent.. Niet echt slim van je. ON-topic verder AUB. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.