Caltson Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Kan iemand zijn bestand gta3.img kopieren en hierop plaatsen? ik heb het nodig om de mod vc---->Lc te instaleren want winrar zegt dat de gta3.img file corrupt is. dus ik heb een ander nodig Reageren
JGuntherS Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik neem aan dat je de mod bedoelt voor VC? Dan heb je niks aan een GTA III gta3.img. Je moet de gta3.img hebben die bij die mod zit. Als het corrupt is, probeer het eens opnieuw te downloaden. Reageren
Caltson Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik neem aan dat je de mod bedoelt voor VC?Dan heb je niks aan een GTA III gta3.img. Je moet de gta3.img hebben die bij die mod zit. Als het corrupt is, probeer het eens opnieuw te downloaden. dit heb ik al 3 keer gedaan en het is altijd hetzelfde... Reageren
JGuntherS Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Vaag. Probeer het eens van een andere plek te downloaden (als dat kan) Reageren
Caltson Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Vaag. Probeer het eens van een andere plek te downloaden (als dat kan) heb je gta3?? pls zend me dan gewoon die gta3.img Reageren
JGuntherS Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Nee, maar daar heb je echt niks aan. De dff's, txd's en col's zijn in GTA III-formaat en dat vindt VC niet zo leuk Reageren
Gunslinger Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Dat het bestand gta3.img heet, heeft niks te maken met GTA3 zelf. Zelfs in San Andreas zit gta3.img. Het heeft dus niets met de mod te maken. Ik weet welke mod jij hebt. Je vervangt Vice City in GTA3. Je moet dus GTA Vice City hebben. Ik zou GTA:VC een keer opnieuw installeren. Daar ligt het waarschijnlijk aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.