gta-krc-lover Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 hey ik heb een vraagje B) wanneer kan ik de bedrijven kopen?(haven,ss autos,drugsfabriek,kauffman cabs,.) alvast tanx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 als je alle missies van de echte opdrachtgevers hebt gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 Nope, je kan als je genoeg geld hebt een bedrijf kopen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 (bewerkt) ? als je 1000000000000$ heb in het begin van het spel,probeer dan eens een bedrijfje te gaan kopen btw:hij heeft het over bedrijven en niet over HUIZEN Bewerkt: 13 augustus 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RWW Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 ja je moet eerst opdrachten uitvoeren! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 maar ik heb meer dan $160000 en de drugs-fabriek kost $20000? snap er niks van :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 Sommige bedrijven kan je niet meteen kopen. Dan moet je eerst wat missies uitspelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 kijk: als je alle major storyline missies hebt gedaan en de stad "in handen hebt" kan je al die dingen kopen zolang je geoeg geld hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 De bedrijven zijn beschikbaar om te kopen zodra je de missie "Shake Down" hebt voltooid. Dit en andere missie-afhankelijkheden kun je terugvinden op de Mission Sequence Chart die op URL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 ik krijg die missie shakedown nie uitgespeelt wat moet ik doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 alle ruiten van de winkels aan diggelen slaan, binnen een bepaalde tijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 dat is een irritante missie maar het is me uiteindelijk toch gelukt maarre je moet idd de missies voltooien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jochem Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 het is indd. een rit missie maar het lukte mij ook pas na 5 of 6 keer moet ff net het handigheidje vinden. succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 Je mag ook even de savefile online zetten/mailen, dan wil ik hem wel effe voor je doen. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 maar ik heb meer dan $160000 en de drugs-fabriek kost $20000? snap er niks van :huh: hoe heet dat bedrijf van een drugsfabriek dan? volges mij heb ik geen drugsfabriek gezien hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.