Jump to content

Probleem


Nemean^inf

Recommended Posts

ik ben 15 minuten bezig met VC vanavond pas geinstaleerd ik ga spelen krij beetje rond over het strand enzo ik vlieg over de kop me auto vat vlam ik wil uit stappen start me pc opnieuw op :fy: :kots: eerst telkens met die problemen op me zus der pc en nu dit

kan iemand me helpen? :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je goed naar de System Requirments gekeken? Misschien is je PC te langzaam.

Ja het zou kunnen

ik heb een pentium 4 staan met 3,4 GHZ

en 1,5 GB Werk geheugen

een geforce 6610XL

250GB + 160GB hardeschijf.

zou ik een snellere moeten kopen?

:{

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, dat dénk ik niet, mijn pc is bij ongeveer alles twee keer zo weinig en daar deed die het ook perfect.

Het kan natuurlijk altijd een keer voorkomen, er zijn in Vice City nog wel enkele bugs en glitches, maar daar valt niet onderuit te komen. Als het probleem vaker voorkomt, is het het handigst om het spel eerst een keertje opnieuw te instlaleren.

Het feit dat je PC ineens opnieuw opstartte heeft niets met het spel zélf te maken.

Ik had thuis vrijdag ook last van dat de PC ineens geen stroom kreeg (ong. ½ seconde) en dat hij daardoor helemaal opnieuw moest opstarten, daar heeft het dus waarschijnlijk aan gelegen. Als je het probleem nú nog steeds krijgt kan je inderdaad naar andere oorzaken gaan zoeken.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

He Baffie

Ik heb meerdere problemen gehad met me computer via VC hij liet mijn Fan cooler op hol laten slaan en hij liet me cd drive lekker hard laten draaien dat bijna me GTA2 cd door midden brak

dus ik heb hem er maar af gegooid

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...