Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vindt het een geslaagde wallpaper!

2 dingen die ik wat minder vindt, en misschien kun je die verbeteren.

MPP die tekst kan veel beter vindt ik. ook is hij niet echt passend bij de wallpaper.

Ik zie ook dat donkerblauwe effect naast het einde van de wapen links, en dat staat er niet zo mooi bij, omdat de background lichtblauw is.

Verder een geslaagde wallpaper.

Geplaatst: (bewerkt)

Zeker een mooie

Maar ik hou niet echt van True Crime

8.6/10

PS:Levi wat moet jij anders dan MPP opzetten dat is toch ze afkorting was z'n nicknaam (Mijn Mening)

>>> Door .Levi.: Ik weet wel dat het een afkorting van zijn naam is. Ik zeg ook dat de tekst daarvan gewoon beter kan, ik vind het namelijk niet echt passend.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

De MPP is niet naar mijn smaak dat had beter gekund, ik vind je achtergrond style erg mooi en staan ook mooi bij de render, niet ''te'' en niet ''te veel'' gewoon keurig gedaan.

8/10

Geplaatst:

Goede wallpaper, maar ik geef gelijk aan wat Levi zegt. 7/10.

2 dingen die ik wat minder vindt, en misschien kun je die verbeteren.

MPP die tekst kan veel beter vindt ik. ook is hij niet echt passend bij de wallpaper.

Ik zie ook dat donkerblauwe effect naast het einde van de wapen links, en dat staat er niet zo mooi bij, omdat de background lichtblauw is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...