brbgtaplayer Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 als ik een bocht probeer te maken in gmax zie ik wel gele lijnen, maar de bocht komt niet! kan iemand me helpen? Reageren
Jarno Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Dit is een kwestie van goed lezen maar oke. Zorg ervoor dat als je de box maakt dit rechts hebt staan: (Screen door: Bradley H.) Vooral dan het stukje: 'Length Segs' moet op 10 staan. Succes Lees ook de tutorial van Bradley H. als je nog niet gedaan hebt. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2005 ik ben dan wel erg dom geweest, maar bedankt! Reageren
Jarno Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Geeft niet. Eerste keer had ik precies zelfde fout. Reageren
TommieguN Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 ok Dit is een nutteloze opmerking. DUS SPAM. Had ff op dezelfde sub-froum (dus GTA Modding Help - - > Textures & Modelling Help) gekeken de videotutorial van Bradley H. Daar staat de bend functie ook in. Maar sinds het probleem al opgelost is lijkt me het een beetje mosterd na de maaltijd. Reageren
Jarno Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Die jongen is net nieuw die moet alles ook nog ontdekken. En aangezien het om 1 klein stukje gaat (Wat fout ging) zal ik ook niet helemaal de tutorial downloaden van 55 MB. Maar je hebt ook wel weer gelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.