Jump to content

Multi -/ Singleplayer

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi iedereen!

Gister toen ik met Mazzeltje aan het chatten was , toen zij ik : Wat vind jij leuker Singleplayer of Multiplayer?

Zo ben ik op deze topic naam gekomen :D

Kopieer deze lijstje:

[list]
[*]Wat vind ik mooi aan Multiplayer? :
[*]Wat vind ik mooi aan Singleplayer? :
[*]Wat vind ik stom aan Multiplayer
[*]Wat vind ik stom aan Singleplayer? :
[*]Wat vind ik leuker?   MultiPlayer/Singleplayer :
[/list]

In deze lijstje staat overal wat vind ik mooi , hiermee wil ik zeggen: Wat vind JIJ mooi!

Bewerkt: door Wesley_GTA

Wat vind ik mooi aan Multiplayer? : Dat je met zijn 2en of meerdere kan gamen.

Wat vind ik mooi aan Singleplayer? : Je kunt lekker je eigen gang gaan.

Wat vind ik stom aan Multiplayer? : Je hebt bij sommige games ander beeld.

Wat vind ik stom aan Singleplayer? : Het is soms minder makkelijk.

Wat vind ik leuker? MultiPlayer/Singleplayer : Ik vind Multiplayer leuker, en natuurlijk velen malen gezelliger omdat je met met meerderen kunt gamen.

Juice

Bewerkt: door Juice
Geplaatst:

Leuk topic. :)

• Wat vind ik mooi aan Multiplayer? : Lekker met z'n 2'en of 200'en spelen!
  • Wat vind ik mooi aan Singleplayer? : Je kan je eigen gang gaan, meestal met filmpjes, missies enz...
  • Wat vind ik stom aan Multiplayer : Soms anders dan Singleplayer, andere levels enzo, en je kan niet je eige gang gaan.
  • Wat vind ik stom aan Singleplayer? : Soms moeilijker, maar dat maakt het eigenlijk ook weer leuker...
  • Wat vind ik leuker? Multiplayer/Singleplayer : Multiplayer

Goed idee, Wesley GTA en Mazzeltje ;) .

Ik gebruik het voor elk willekeurig spel, dus voor Counterstrike tot GTA.

• Wat vind ik mooi aan Multiplayer? : Je kan met vrienden samen vrienden leuk tijd doorbrengen.
  • Wat vind ik mooi aan Singleplayer? : JJe kunt jezelf lekker ontspannen zonder druk, en je kunt elk moment stoppen. (Anders kan het ook wel, maar dan verlies je bijv. met Age of Empires)
  • Wat vind ik stom aan Multiplayer Dat er altijd valsspelers bijzitten, die de boel verzieken voor de rest.
  • Wat vind ik stom aan Singleplayer? : Het spel kan gaan vervelen, maar als je het met vrienden gaat doen leuk blijven.
  • Wat vind ik leuker? MultiPlayer/Singleplayer : Geen antwoord :puh:. Multiplayer bij sommige spellen (bijv. via internet multiplay), maar bij GTA vind ik allebeide leuk.

Ruurd31.. :'D

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

• Wat vind ik mooi aan Multiplayer? : Je hebt contact met andere mensen en het is altijd wel iets anders. Zoveel mogelijkheden...
  • Wat vind ik mooi aan Singleplayer? : Je kan lekker doen wat je wilt. Geen regels om je aan te houden.
  • Wat vind ik stom aan Multiplayer? : De conflicten die er soms komen bij het niet handhaven van de regels of andere spelers die cheaten en zo de fun uit het spel nemen...
  • Wat vind ik stom aan Singleplayer? : Het is altijd weer hetzelfde. Je wordt het een beetje beu na een tijdje. ( afhankelijk van het spel )
  • Wat vind ik leuker? MultiPlayer/Singleplayer : Multiplayer

Geplaatst:

• Wat vind ik mooi aan Multiplayer? : Gezelliger, en leuker om met zijn alle te spelen altijd afwisseling
  • Wat vind ik mooi aan Singleplayer? : Je kan alles doen waneer jij wilt, als je wilt stoppen geen probleem. Je hoeft niet aftespreken waneer je kan spelen of te wachten op medespelers
  • Wat vind ik stom aan Multiplayer: sloom, door onze slome verbinding :duh:
  • Wat vind ik stom aan Singleplayer? : kan saai worden.
  • Wat vind ik leuker? MultiPlayer/Singleplayer : moeilijk, ik vind dan mulitplayer toch leuker door de afwisseling. En het is leuk om met veel mensen door een game te lopen. :puh:

Geplaatst:

• Wat vind ik mooi aan Multiplayer? : Het idee dat je met echte mensen samenspeeld, en met een groot aantal.
  • Wat vind ik mooi aan Singleplayer? : Meestal makkelijk, maar als er een MP versie op zit gebruik ik meestal geen SP.
  • Wat vind ik stom aan Multiplayer? : Lag...........
  • Wat vind ik stom aan Singleplayer? : Bij shooters meestal erg makkelijk.

Geplaatst:

Ik ben mijn lijstje nog vergeten!

Hier is mijn lijst!

• Wat vind ik mooi aan Multiplayer? : Je kunt met veel mensen spelen in èèn game

• Wat vind ik mooi aan Singleplayer? :Je kunt een baas zijn over een groepje bijv. ! meestal is dat bij Multiplayer niet zo

• Wat vind ik stom aan Multiplayer: eigelijk niks

• Wat vind ik stom aan Singleplayer? :eigelijk ook helemaal niks

Wesley_GTA :bier:

Geplaatst:

• Wat vind ik mooi aan Multiplayer?
    Als ik iemand neerhaal, heb ik echt zo'n gevoel van "Yes, ik heb echt iemand gepakt". Bij SP heb je dat niet, daar maak ik alleen mijn computertje af.
  • Wat vind ik mooi aan Singleplayer?
    Dat SP toch nog wel wat beter werkt, en goed op elkaar inspeelt. SP sleurt je bij veel games diep mee, terwijl MP bij de meeste games nog een beetje oppervlakkig is.
  • Wat vind ik stom aan Multiplayer?
    Cheaters, en slechte connecties met servers. Verpest de gameplay.
  • Wat vind ik stom aan Singleplayer?
    Eigenlijk niets, maar bij sommige games voel je je een beetje "alleen". Denk maar aan Worms. Dat speel je gewoon niet alleen. Punt.
  • Wat vind ik leuker: MultiPlayer/Singleplayer?
    SP. MP geeft ook een leuk gevoel, maar in de meeste games (die ik heb) is het MP gedeelte niet zo diep uitgewerkt als het SP gedeelte. Maar spellen als Call of Duty speel ik alleen maar online.

Geplaatst:

• Wat vind ik mooi aan Multiplayer? : Je moet tegen andere uit de hele wereld, en je kan ong. zien hoe je goed je bent

• Wat vind ik mooi aan Singleplayer? : De effecten, meestal zijn de knaleffecten in SP mooier dan in MP

• Wat vind ik stom aan Multiplayer : De lag, niet iedereen heeft dezelfde internetverbinding, waardoor de één trager gaat dan de ander

• Wat vind ik stom aan Singleplayer? : Je moet één ding volgen, je kan niks voor jezelf doen

• Wat vind ik leuker? MultiPlayer/Singleplayer : Multiplayer, je kan testen hoe goed je bent

Geplaatst:

• Wat vind ik mooi aan Multiplayer? : Je kan met meerdere tegelijk spelen, het is nooit hetzelfde
  • Wat vind ik mooi aan Singleplayer? : Er is een verhaal bij, een doel
  • Wat vind ik stom aan Multiplayer? : Alle cheaters, die haat ik
  • Wat vind ik stom aan Singleplayer? : Alles is vaak hetzelfde

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb weer een nieuwe lijstje + Topic bump...

• Wat vind ik mooi aan Multiplayer? : Je kan met veel mensen spelen , in èèn server.
  • Wat vind ik mooi aan Singleplayer? : Hmm... Soms meer mogelijk heden dan multiplayer.
  • Wat vind ik stom aan Multiplayer : De ping die soms heel hoog staat!
  • Wat vind ik stom aan Singleplayer? : Hmm...
  • Wat vind ik leuker? MultiPlayer/Singleplayer : Multiplayer!

Ik heb mijn lijstje een klein beetje veranderd!

Geplaatst:

• Wat vind ik mooi aan Multiplayer? : Eindelijk eens wat concurrentie!
  • Wat vind ik mooi aan Singleplayer? : Lekker knallen.
  • Wat vind ik stom aan Multiplayer: Soms gaat het hakkerig.
  • Wat vind ik stom aan Singleplayer? : Soms te simpel.
  • Wat vind ik leuker? MultiPlayer/Singleplayer : Singeplayer, veel meer te doen.

Geplaatst:

• Wat vind ik mooi aan Multiplayer? : Lekker met mensen uit de hele wereld
  • Wat vind ik mooi aan Singleplayer? : Lekker rust
  • Wat vind ik stom aan Multiplayer : Cheaters en LAG
  • Wat vind ik stom aan Singleplayer? : Vaak het zelfde
  • Wat vind ik leuker? MultiPlayer/Singleplayer : Multiplayer alleen bij NFSU MW is het Single

Geplaatst:

[*]Wat vind ik mooi aan Multiplayer? : Lekker met z'n het spel mollen.

[*]Wat vind ik mooi aan Singleplayer? : Je bent niet afhankelijk van anderen.

[*]Wat vind ik stom aan Multiplayer? : De anderen kunne nhet voor jou verpesten.

[*]Wat vind ik stom aan Singleplayer? : Steeds hetzelfde

[*]Wat vind ik leuker? MultiPlayer/Singleplayer : Multiplayer, lekker met je vrienden :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...