Mazzeltje Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Waarom kraken jullie Thabit's idee af? Als thabit het leuk vind om dit te doen dan mag dat uiterraad. Nu wil ik geen gezeik meer hebben dat dit topic nutteloos is en ander gezeik. Laat Thabit gewoon doen wat hij leuk vind. Back To Topic. @--> Thabit: Ik vind dit een heel goed idee moet ik zeggen. Vooral als je alle Demo's in je eerste bericht zet. Ga zo door. Reageren
Upstream Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Welke demo:Die nieuwste age of empires, een vriend zij laatst dat er een nieuwe was maar ik weet de naam niet :$ . En ik ben het helemaal met mazzeltje eens, ik zou niet weten wat ik nou zou moeten zoeken. :| Bewerkt: 28 november 2005 door DMWTM30 Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Ik zit in de Demo Aanvraag groep vraag maar aan Thabit!Aanvraag voltooid, download de Age of Empires: ftp://ftp.planet.nl/pub/planet/games/win95/aoe3trial.exe Veel speelplezier! Groeten Gtaboy107. Bewerkt: 28 november 2005 door gtaboy107 Reageren
Thabit Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2005 (bewerkt) Verkeerde link Bewerkt: 29 november 2005 door Thabit Reageren
Upstream Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 (bewerkt) Even een betere.De aanvraag is voltooid, download de Age of Empires III demo hier. Moet je voor betalen , bedankt gtaboy107, die van jouw is wel gratis EDIT: @hierbeneden, sorry. Volgende keer zal ik dat doen. Bewerkt: 29 november 2005 door DMWTM30 Reageren
Thabit Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Foutje, maar zeg dat via PB, niet in dit topic. Reageren
Grove St. Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Welke demo:Medal Of Honor: European Assault Alvast bedankt! Reageren
Ken-D Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Welke demo:Medal Of Honor: European AssaultAlvast bedankt! European Assault is alleen voor de console's Reageren
TheGuardian Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Welke demo: RollerCoaster Tycoon 1 of 2 of 3,zolang het maar makkelijk te downloaden is Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Aanvraag voltooid, download hier Roller Coaster Tycoon 3: ftp://ftp.planet.nl/pub/planet/games/win95/rct3_demo.exe. Groeten Gtaboy107. Reageren
Lbrian Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 hoi ik wilde ook een demo aanvragen genaamt 2 gta spellen gta san andereas en gta liberycity ik zou het liefst gta san andereas krijgen ok brian_timmer2 (at) hotmail DOT com is mijn @mail hoogachtend brian timmer grand theft outo en harrypotter fan Reageren
Thabit Geplaatst: 14 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2005 (bewerkt) hoi ik wilde ook een demo aanvragen genaamt 2 gta spellen gta san andereas en gta liberycity ik zou het liefst gta san andereas krijgen ok Removed..hoogachtend brian timmer grand theft outo en harrypotter fan 1. Haal je email adres a.u.b uit je post, zie regels. 2. Van GTA: San Andreas is geen demo uitgekomen, en GTA Liberty City Stories (ik denk nl. dat je niet bedoelt) is voor de PSP, ook niet voor de PC, helaas. Danku GroteG Bewerkt: 14 december 2005 door Thabit Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 (bewerkt) hoi ik wilde ook een demo aanvragen genaamt 2 gta spellen gta san andereas en gta liberycity ik zou het liefst gta san andereas krijgen ok *e-mail* is mijn @mail hoogachtend brian timmer grand theft outo en harrypotter fan Er mogen hier geen e-mail adressen gepost worden op dit forum. EDIT: ik zag net dat thabit eerder was. Bewerkt: 14 december 2005 door Twenty Eyes Reageren
bigG Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Mischien kunnen jullie dan zelf ook de mail adressen uit jullie quotes halen, mods + kijken namelijk snel over quotes heen, dus ze halen het wel uit zijn post maar het staat er nog 2 keer vermeld en dat weten ze vaak niet. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Leuk topic, Welke demo: call of duty, maakt ni uit welke Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.