The_W Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ik ben bezig om mijn GTA SA te modden en nu wil ik de dodo een andere kleur geven. Maar wat ik ook probeer, carcols.dat zelf editen of met GTASAUltimate, de dodo blijft wit met rood, terwijl ik duidelijk aangeef dat ie helemaal wit moet zijn. Is hier ene oplossing voor of heeft iemand dit vaker gehad? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Zoiets heb ik ook wel eens gehad. Dan wilde ik een motor een andere geven. Maar lukte de heletijd niet. Ik heb nooit geweten waarom niet. Maar jij ben dus niet de enige met dat probleem. Succes GizmO Reageren
Jarno Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Met kleuren komt gewoon omdat in de model zelf de kleuren al zijn aangegeven en dus in carcols.dat een beetje overbodig zijn. Ik denk dat het zo is maar kan ook een pure gok zijn. Reageren
The_W Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Met kleuren komt gewoon omdat in de model zelf de kleuren al zijn aangegeven en dus in carcols.dat een beetje overbodig zijn.Ik denk dat het zo is maar kan ook een pure gok zijn. Nee hoor, ik heb de TXD erbij gehaald uit GTA3.IMG en de textures zijn daar gewoon wit. Ik snap der niks van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.