Jump to content

Nog heel wat vraagjes


Nemean^inf

Recommended Posts

1: heeft iemand een idee hoe ik me auto kan behouden zodat hij geen schade krijgt ?

2: heeft iemand iets waardoor de politie, je neit kan pakken of dat er nooit politie is?

3: waar staat het prog om autos toe te voegen?

kan iemand me ff dat vertellen

Link to comment
Delen op andere websites

1: heeft iemand een idee hoe ik me auto kan behouden zodat hij geen schade krijgt ?

2: heeft iemand iets waardoor de politie, je neit kan pakken of dat er nooit politie is?

1.: Rustig rijden, als hij kapot is naar een pay en spray of in je garage zetten (als je stopt voor elk stoplicht enzo en niet te hard rijd is dit makkelijk te doen).

2.: Niet de wet overtreden, je kan wel iets regelen in de main geloof ik. Of anders gewoon de code ''leavemealone'' geruiken.

Edit: Vraag 3 schoot me ook opeens te binnen, die staat ergens in de Download Database van gtagames. Hij is gemaakt door gtagarage.

Bewerkt: door bigG
Link to comment
Delen op andere websites

ok

maar ik probeerde die trainer zodat de politie je niet kunnen pakken

maar probeer ik de trainer te starten werkt ie niet :N

ik heb die ultimate trainer welke files meot je er allemaal neerzetten?

Bewerkt: door -supremecars-
Link to comment
Delen op andere websites

Als je de GTA Vice City Trainer open doet, dan moet je ervoor zorgen dat GTA VC ook aan is. Als je GTA VC aan het spelen bent, druk dan op ALT + TAB. (geloof ik) En voer de cheat uit die je wilt. :)

Je kan ook de ReadMe lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...