Nemean^inf Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 1: heeft iemand een idee hoe ik me auto kan behouden zodat hij geen schade krijgt ? 2: heeft iemand iets waardoor de politie, je neit kan pakken of dat er nooit politie is? 3: waar staat het prog om autos toe te voegen? kan iemand me ff dat vertellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 (bewerkt) 1: heeft iemand een idee hoe ik me auto kan behouden zodat hij geen schade krijgt ?2: heeft iemand iets waardoor de politie, je neit kan pakken of dat er nooit politie is? 1.: Rustig rijden, als hij kapot is naar een pay en spray of in je garage zetten (als je stopt voor elk stoplicht enzo en niet te hard rijd is dit makkelijk te doen). 2.: Niet de wet overtreden, je kan wel iets regelen in de main geloof ik. Of anders gewoon de code ''leavemealone'' geruiken. Edit: Vraag 3 schoot me ook opeens te binnen, die staat ergens in de Download Database van gtagames. Hij is gemaakt door gtagarage. Bewerkt: 27 november 2005 door bigG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 (bewerkt) ok maar ik probeerde die trainer zodat de politie je niet kunnen pakken maar probeer ik de trainer te starten werkt ie niet ik heb die ultimate trainer welke files meot je er allemaal neerzetten? Bewerkt: 27 november 2005 door -supremecars- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 Als je de GTA Vice City Trainer open doet, dan moet je ervoor zorgen dat GTA VC ook aan is. Als je GTA VC aan het spelen bent, druk dan op ALT + TAB. (geloof ik) En voer de cheat uit die je wilt. Je kan ook de ReadMe lezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 (bewerkt) thanks ik krijg dit not in GTA VC folder hij moet toch gewoon in */programfiles/rockstargames/gtavicecity/? ik krijg telkens not in gta vc folder :S Bewerkt: 27 november 2005 door -supremecars- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2005 Heet die trainer de ultimate trainer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 Volgens mij is het de vice ultimate trainer met vele extras Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 Ja, zoals jetpack, teleport, grage editor waarmee je de auto's zo kan instellen dat ze geen schade krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.