Nemean^inf Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Bij vice city zouk eht wel leuk vinden het hele land door te cruizen kan iemand me ff helpen ik heb geen zin in missies :$ rijden is leuker maar kheb er 1 gedownd van mennekcheats.nl maar die werkte niet goed want toen restarte me pc telkens kan 1 van jullie me helpen? aan een 100% Saved game geen 99% geen 98% maar echt 100% THANKS Reageren
RonaldVC Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 gewoon ff zoeken met google, der zijn zat te vinden.. typ in: vice city savegame, en voila Reageren
Ikkes Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Op Gtagames.nl zijn ook SaveGame download-baar: 100 % Savegame Ik wens je er heel veel succes mee, Ikkes. Voor alle andere downloads voor Vice City Klik. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2005 kan niet op gtagames.nl komen hij werkt niet Reageren
Dizzee Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Dizzee schiet weer ter hulp. Maar volgens mij ligt het niet aan die savegame hoor dat je computer uitviel. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Wel als je 15 minuten speelt en je pc restart en je start VC weer op en je pc valt weer uit naar 15 minuten en dat 10 keer door Reageren
Ikkes Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ik heb geen probleem met die savegame hoor. Dus ik denk dat het inderdaad wel aan jou PC ligt. Ikkes Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2005 ja maar dat was er 1 van mennekecheats.nl Reageren
Ikkes Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Probeer dan deze nog eens(Zie Quote) of probeer die van Dizzee. Heb je dan nog een probleem ligt het aan je PC. Heb je het dan niet --> Lag het wel aan de savegame. Op Gtagames.nl zijn ook SaveGame download-baar:100 % Savegame Ik wens je er heel veel succes mee, Ikkes. Voor alle andere downloads voor Vice City Klik. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2005 op die site kan ik niet downen moek eennieuw acount maken en die van dizzee is niet volledig 100% want kword nog steeds aangevallen maar kheb bij die van dizze nergens last Reageren
Ikkes Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 (bewerkt) Dan moet je even contact opnemen met een Admin: Marius heeft zojuist het probleem opgelost dat geregistreerde gebruikers ook weer op de site (gtagames.nl) worden geregistreerd. Heb je een probleem met registreren of ben je alleen geregistreerd op het forum dan kan je contact opnemen via het forum. Maar hier is hij: (zie bijlage) Dit bestandje moet je uitpakken met WinRar/zip. Dan plaatsje het in: Mijn documenten/Gta Vice City user files. Ikkes Bewerkt: 27 november 2005 door ikkes Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Bedankt he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.