urbambo Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 (bewerkt) Het zou wel leuk zijn als hij er is en dat je er in kan stappen en besturen >>> Door Dizzee: Poll verwijdert...<<< Bewerkt: 27 november 2005 door Dizzee
Samurai Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Euhm, ik denk dat deze poll niet nodig is,... Je kan het toch ook gewoon vragen, iemand zal het antwoord wel geven
The Golden Fighter Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Dat vind ik ook altijd zo onodig, dat mensen een poll gaan maken over iets dat al zeker is en niet kan worden verandert. Het is een feit dat je in de metro kunt, maar nog niet aan het begin. Het is een feit dat je de metro niet kunt besturen.
MNC3 Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Het zou wel leuk zijn als hij er is en dat je er in kan stappen en besturen>>> Door Dizzee: Poll verwijdert...<<< zeg wil ja aub stoppe,n met je stomme posts Dizzee zit maar heel de tijd uw posts te bewerken. dat is ook niet leuk voor hem hoor, dus stop is aub.
Dizzee Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ik red me wel. Laten we dit topic gewoon maar rusten. Antwoord is duidelijk en al gegeven.
urbambo Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Het zou wel leuk zijn als hij er is en dat je er in kan stappen en besturen >>> Door Dizzee: Poll verwijdert...<<< zeg wil ja aub stoppe,n met je stomme posts Dizzee zit maar heel de tijd uw posts te bewerken. dat is ook niet leuk voor hem hoor, dus stop is aub. Sorry ik ben pas nieuw ps: als ik een andwoord wil moet ik polls maken omdat anders niemand antwoord
Dizzee Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Mensen zullen zo ook wel antwoorden. Ik had ook gevraagd hier niet meer te reageren met onzinnige reacties. Vraag ook niet om slotjes... Closed. Bewerkt: 28 november 2005 door Dizzee
Recommended Posts