gta-krc-lover Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 na welke missie krijg je dat politie pak? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 Na de eerste missie van de malibu. Tijdens die missie ligt het politiepak in de kleedkamer van het bureau. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 Of na de missie Cop Land van Vercetti Estate! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 jep, maar als je die pak wilt hebben en je loopt het politiebureau binnen kijk wel uit want die juten schieten op je en je heb een medialevel van 2 sterren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 Lantyz, je bracht me aan het twijfelen,dus ik heb het even in d main.scm code opgezocht, en de COP kleding pickup komt pas beschikbaar na succesvol afronden van "CopLand".... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 ja dat klopt maar jij hebt zeker eerste vercettie missie's gedaan en daarna pas de malibu! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 Hmmm... Nu twijfel ik ook :lol: Naar mijn idee kwam hij tijdens die missie dat je die gast uit de gevangenis moet halen. Dan krijg je tijdens die missie ook zo'n berichtje; "Er ligt iets in de kleedkamer wat van pas zou kunnen komen." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 Dat van die melding klopt op zich wel, maar die krijg je alleen te zien als je de COPLAND missie al gedaan hebt. Als je de Malibu-missies doet voordat je copland hebt gedaan, dan krijg je deze melding niet, want de politie-kleren pickup bestaat dan nog niet. Na het afronden van de COPLAND misie krijg je het volgende bericht ( misschien gemist tijdens de feestvreugde :) ) "Cop outfit delivered to Police Station on Washington Beach." in de textbox links boven... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 ( misschien gemist tijdens de feestvreugde :) ) Waarschijnlijk wel ja Maar als je de malibumissies dus doet vòòr Copland (is dat mogelijk trouwens, kun je al bedrijven kopen na de missie 'shakedown'? ) heb je het in dat politiebureau dus te stellen zonder politie-uniform? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.