qwerty67 Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ik heb de metro aan de praat gekregen, dus het is wel degelijk mogelijk. Het is op zich wel mogelijk om een lege map met metro op te sturen, maar je zult toch moeten gaan bouwen en verplaatsen wanneer je je stad gaat bouwen. heel graag, als het kan - een lege map met alleen een metro en de nodige zones (start locations). ik zou erg dankbaar zijn. Reageren
Lantyz Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Vooruit dan maar... In de mapping tutorial op dit forum (niet de WikiGTA versie!) vind je onderaan de post over de metro mijn testmap in de bijlage. Deze testmap bevat een functionerend enkelspoor. Let wel op: De map bevat een heleboel soorten zones (Wel netjes in een rooster gezet ), let dus op dat je zones geen al bestaande namen geeft. Hier is het script dat erbij hoort: PLAYER_PED player = ( 184.5 , 202.5 , 2.0 ) 25 0 CAR_DATA eddystart = ( 185.5 , 202.5 , 2.0 ) 1 180 EDSEL SET_STATION_INFO ( trak00 , 2 , 1 , 1 ) SET_STATION_INFO ( trak01 , NO_TRAIN ) LEVELSTART LEVELEND Reageren
qwerty67 Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Vooruit dan maar... In de mapping tutorial op dit forum (niet de WikiGTA versie!) vind je onderaan de post over de metro mijn testmap in de bijlage. Deze testmap bevat een functionerend enkelspoor. Let wel op: De map bevat een heleboel soorten zones (Wel netjes in een rooster gezet ), let dus op dat je zones geen al bestaande namen geeft. Hier is het script dat erbij hoort: PLAYER_PED player = ( 184.5 , 202.5 , 2.0 ) 25 0 CAR_DATA eddystart = ( 185.5 , 202.5 , 2.0 ) 1 180 EDSEL SET_STATION_INFO ( trak00 , 2 , 1 , 1 ) SET_STATION_INFO ( trak01 , NO_TRAIN ) LEVELSTART LEVELEND super, bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.