-Niels- Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 (bewerkt) Om dit forum gedeelte een beetje leuk te maken kom ik met een geheel nieuw topic. Disscuseren over film-stellingen. Ik trap af: De nieuwe Harry Potter film moet voor 12 jaar en ouder blijven....... Misschien een rare en simpele stelling, maar kon niets anders bedenken. Doe hier sirieus..... Stellingen veranderen om de 4 dagen....telkens mag iemand anders een stelling bedenken! Bewerkt: 27 november 2005 door -Niels- Reageren
Gunslinger Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Om dit forum gedeelte een beetje leuk te maken kom ik met een geheel nieuw topic.Disscuseren over film-stellingen. Ik trap af: De nieuwe Harry Potter film moet voor 12 jaar en ouder blijven....... Misschien een rare en simpele stelling, maar kon niets anders bedenken. Doe hier sirieus..... Stellingen veranderen om de 4 dagen....telkens mag iemand anders een stelling bedenken! Mooi topic. Goed bedacht -Niels-. Nou, om eerlijk te zijn mag hij gerust onder de twaalf worden. Maar we weten dan we dan krijgen... (gooit een dartpijl in een poster van Tompson) Dan krijgt WB weer een hoop gezeur van kinderen die er klachten aan over houden enzo. Ik zou graag een "Alle leeftijden"-icoon zien bij Harry Potter 4, maar het kan helaas niet in de maatschappij van tegenwoordig. Het zou wel moeten maar het kan niet. Dus 12+ houden. PS: Ik ga om kwart voor tien naar HP4 vanavond. Reageren
Ikkes Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 De nieuwe Harry Potter film moet voor 12 jaar en ouder blijven....... Ik vind van wel omdat zoals vaak gezegd "enge" scenes inzitten. Als deze in een niet HP film zitten heeft deze film ook een 12 jaar sticker. Dus vind ik dat dit ook zo moet zijn bij een HP film. Ikkes Ps: @ Gunslinger: Veel plezier Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Ik vind ook wel dat deze film onder de 12 mag, het is een "lol" film. Harry Potter wordt heus wel gekeken door mensen die jonger dan 12 zijn. Als mijn zusje (11) naar de film gaat, gaat ze met mijn ouders en dan mag het wel. Met tovenaars is altijd iets grappigs waar kinderen snel om lachen dus waarom niet onder 12? Bewerkt: 1 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Froop Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Ik vindt dat hij onder de 12 mag. Ik heb hem zelf gezien en zulke enge scenes kwamen er niet in voor. In het boek is alles enger dan in de films. Bewerkt: 28 november 2005 door Froop Reageren
Upstream Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ik heb de film niet gezien, maar in het boek waren toch wat heftige scene's. Mensen die hun arm verloren en zo. Ik weet niet of dat in de film ook zo is. Maar het is toch eigelijk een kinder verhaal, dus waarom zorgen de makers er dan niet voor dat hij niet zo eng is. Reageren
bigG Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ik ben er gister heen geweest om kwart voor vijf en ik moet toegeven dat ik een andere angstmeter dan jullie heb. Ik heb toen ik het boek aan het lezen was hem 2 maanden niet aangeraakt. Er komen, voor mensen die wat jonger zijn, echt wel enge dingen in voor. Zoals de scene op het kerkhof. Voor jullie en mij zijn ze niet zo eng maar voor mensen die onder de acht zijn kan hij wel eng zijn. En het is niet zomaar tovenaartje spelen maar het is meer een actie film. Ik kan me zeker voorstellen dat ook kinderen bang worden voor de scene met de hongaarse hoornstaart (drakenliefhebber, dus ik noem hem bij naam). Ik ben het eens met de stelling! Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ik ben er gister heen geweest om kwart voor vijf en ik moet toegeven dat ik een andere angstmeter dan jullie heb. Ik heb toen ik het boek aan het lezen was hem 2 maanden niet aangeraakt. Er komen, voor mensen die wat jonger zijn, echt wel enge dingen in voor. Zoals de scene op het kerkhof. Voor jullie en mij zijn ze niet zo eng maar voor mensen die onder de acht zijn kan hij wel eng zijn. En het is niet zomaar tovenaartje spelen maar het is meer een actie film. Ik kan me zeker voorstellen dat ook kinderen bang worden voor de scene met de hongaarse hoornstaart (drakenliefhebber, dus ik noem hem bij naam).Ik ben het eens met de stelling! Die scene op het kerkhof is dan ook het enige wat eng is aan die film. Ik snap dat het eng is voor een 6 jarige, maar een 8 jarige kan er al veel meer tegen hoor. En toen ik de film had gezien viel het me zwaar tegen. Zelfs het boek was spannender dan de film . Dat stukje met de Hongaarse Hoornstaart was enkel spannend, niet eng. Je ziet een beetje vuur, daar krijgen kinderen niet zo gauw nachtmerries van (ik praat nu over kinderen boven de 6). Ik vind het echt grote bullshit dat ze de film 12 jaar en ouder maken, 8 jaar en ouder zou ik nog wel begrijpen. Ik ben het dus niet eens met de stelling! Reageren
-Niels- Geplaatst: 30 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Nog één dag, en dan mag er een andere stelling geplaatst worden. Jammer dat er niet veel mensen hebben gereageerd. Het kan nog....morgen word hij hopelijk door iemand verandert. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Ik kan, om nog op tijd te zijn met mijn stelling, nog niet oordelen of de film onder de 12 zou mogen worden. Ga hem aanstaande vrijdag bekijken! Vindt het op zich wel goed dat er van te voren wordt bepaald voor welke leeftijd een film geschikt is, maar in praktijk bepaal ik dat wel! Als ik vind dat een bepaalde film voor Mandy geschikt is mag ze hem zien, anders niet. Ik ken haar tenslotte het beste, weet wat ze wel en niet eng vindt. Maar goed, als ik vrijdag ben geweest pas ik dit berichtje nog even aan... Reageren
-Niels- Geplaatst: 1 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Er mag een nieuwe stelling worden bedacht. Wie wil? Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Misschien is het handig om iemand te zoeken die bereid is om elke 4 dagen, er mag ook langer over gediscussieerd worden, een nieuwe stelling te posten? Want zo schiet dit topic echt niet op vind ik. Niels, als jij er nog één weet... doe maar hoor. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 (bewerkt) Jay & Silent Bob Strike Back. Grof of niet grof? Deze film gaat over Jay en Silent Bob die zwaar aan de drugs zitten, constant grove taal uitspreken, en de heletijd aan seks denken. Bewerkt: 10 december 2005 door General Lee Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Fijn dat je een stelling geeft, GL. Alleen weet ik niet waarover het gaat? Misschien dat je er wat uitleg kan bij geven? Reageren
-Niels- Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ik wou dit topic wel weer nieuw leven willen geven. Nieuwe stelling: Mission Impossible 3 gaat beter scoren dan voorheengaande MI's Mee eens! De vorige 2 films waren echt supergoed, ik wil zeker het 3de deel ook zien. De mensen worden steeds nieuwsgieriger naar zulke films. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.