Jump to content

Slechte film

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb jij ooit eens een miskoop gedaan, of had jij hoge verwachtingen over een film maar het bleek een slechte film te zijn.

ik heb 1 slechte film vind ik zelf

plump fiction - het moet een parodie voorstellen over pulp fiction.

maar die gasten hebben de complete film na geaapt met slechte humor.

alhoewel ik de humor er niet van inzie.

enige goeie parodie is Mafia (op de Godfather) owja en Scary movie

Geplaatst:

nou dat zijn bij mij meestal kinderfilms..

vooral bij sproet 1.. niet dat ik die zelf heb gekocht aleen ik heb een broertje van 6 :D

binnekort komt er weer zo'n verscrikkelijk blije film van die sproet maar daar is dus echt helemaal NIKS aan <_<

ook vond ik jackass the movie best wel saai... de geruchten voor de fiilm gingen dat ze een wereldreis gingen maken.. maar dat was het dus niet het was meer aleen maar stunts die je ook in de gewonen serie ziet...

Geplaatst:

Laatst naar die nieuwe film van Tom Hanks geweest met die bankoverval in de bios, vond het een waardeloze film, geen fuck aan, dus heb ik al me geld verspilt aan een stomme film.

Ook vind ik Scary movie 2 een stomme film, heel veel slechter dan deel 1 want die was nog wel grappig en leuk gemaakt maar 2 was niks aan, zat bijna geen verhaal in.

Geplaatst: (bewerkt)

harry snotter vind ik helemaal nix ik mot er nix van hebbe <_<

sorry van hetzelfde post dat was een fout van mijn pc <_< GRRRRRRR

Bewerkt: door robin2130
Geplaatst:

Een miskoop he hmm.. :huh: moelijke..

Ik koop meestal een film op dvd als ik hem nog vaker zou willen zien duz vind het zo en zo een goeie film...

Maare een absolute miskoop was Gangs of New York echt alleen het begin zit actie in.. :( Uiteindelijk heb ik hem teruggebracht.. B) En Maffia was cker een goeie parodie.. :D

Geplaatst:
Jah helemaal mee eens Cortez.. ;)

Potter Harry is nep.. :D

Ik wil potter neit eens zien!

En als miskoop.......IN THE SHADOWS!

Dat is echt een goedkope nep film!

Geplaatst:
Ik wil potter neit eens zien!

En als miskoop.......IN THE SHADOWS!

Dat is echt een goedkope nep film!

Hmm ken ik nie.. :o :puh:

Geplaatst:

Harry Potter... Hmm... Heb ik het laatste deel wel van gezien, moest nooit iets hebben van dat ettertje... Maar toevallig bij mn ex gekeken, dacht er geen bal aan te vinden, maar toch.... Toch vond ik het geen echt barslechte film....

Film die me op dit moment erg tegenviel was I, Robot - Will Smith. Werd voor mij afgebeeld als een ongelooflijk spectaculaire film, uiteindelijk was het alleen maar; denken - denken - denken, zonder enige ECHTE vorm van actie of what so ever...

Thirteen goes Thirty (of hoe die crapfilm ook heet :puh: ) viel me ook redelijk tegen, ik had echt een super comedische film verwacht, veel lachen... Maar bleek uiteindelijk dus ook niet.......

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...