Geplaatst: 13 augustus 200420 jaren comment_20431 Heb jij ooit eens een miskoop gedaan, of had jij hoge verwachtingen over een film maar het bleek een slechte film te zijn. ik heb 1 slechte film vind ik zelf plump fiction - het moet een parodie voorstellen over pulp fiction. maar die gasten hebben de complete film na geaapt met slechte humor. alhoewel ik de humor er niet van inzie. enige goeie parodie is Mafia (op de Godfather) owja en Scary movie
Geplaatst: 2 september 200420 jaren comment_25063 LOTR vind ik veel te lang, langdradig, etc... The Village ga ik nog wel kijken, lijkt me echt een stoere film .... @ Postaldude; Scary Movie 3 slecht :blink: Gast... ik had het reuze naar mn zin toen ik die keek ...
Geplaatst: 2 september 200420 jaren comment_25121 Ik vind scary movie 2 echt zo zo zo K*T deel 1 was veel en veel leuker ik deel 2 zaten veel flauwe grappen en je wist al vaak wat er ging kopen kortem een miskoop
Heb jij ooit eens een miskoop gedaan, of had jij hoge verwachtingen over een film maar het bleek een slechte film te zijn.
ik heb 1 slechte film vind ik zelf
plump fiction - het moet een parodie voorstellen over pulp fiction.
maar die gasten hebben de complete film na geaapt met slechte humor.
alhoewel ik de humor er niet van inzie.
enige goeie parodie is Mafia (op de Godfather) owja en Scary movie