Blink Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Vandaag wordt het waarschijnlijk een vlug happie eten want ik moet op mijn werk inventariseren . Het zal denk ik een broodje met soep worden... Reageren
.Djanick Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 ik eet nu een baupabroodje en vanavond cheeseburgers waarschijnlijk ouders niet thuis dus genieten maar Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Frietjes Kan het nog lekkerder? P.S. Dat zei ik gisteren ook Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Wij eten vandaag Chinezen, euhm Chinees Reageren
Gino99 Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Eerst een pannekoek,en daarna een uurtje later spinazie Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 wij eten strax : -sperziebonen -snijbonen -sla -aardapelen -gehaktbal -speklapjes toetje: -aardbeien -vla -pudding krijg al honger als ik eraan denk Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 vandaag staat een nietzosmakelijke bloemkool op het menu , zelf vind ik bloemkool en bieten het goorste wat er maar mag zijn en smakelijk vind het ik dus niet , nee geef mij dan maar een gebakken sok i.p.v. die andere twee dingen verder komen er nog wel smakelijke aardappelen bij + een heerlijk stuk vlees dus watdatbetreft kan ik ermee door. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.