Mister.X Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Burger King een keer wat anders dan een MC Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Burger King een keer wat anders dan een MC MacDonalds. Ik werk daar en heb in de pauze ffkes snel een kip-9 geconsumeerd. Btw, als je bij de mac werkt dan wil je na een tijd geen hamburgers meer eten. Kwam pas een soort wurm uit een hamburger gelopen, toen ik hem gemaakt had. Echt vies die burgers. Reageren
Black Force Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) Burger King een keer wat anders dan een MC MacDonalds. Ik werk daar en heb in de pauze ffkes snel een kip-9 geconsumeerd. Btw, als je bij de mac werkt dan wil je na een tijd geen hamburgers meer eten. Kwam pas een soort wurm uit een hamburger gelopen, toen ik hem gemaakt had. Echt vies die burgers. lekker van die wurm, ik ga nooit meer naar de mac, mja, ging ik toch al niet ^^ maar ik eet vandaag chinees eten, lekker Bewerkt: 5 juni 2007 door Black Force Reageren
Mister.X Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Pannekoek, Pannekoek, Pannekoek in je onderbroek! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 jah jah Nederlands , BOERENKOOL Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Wij halen vandaag Chinees Reageren
Bigstijn Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 pizzaa pizzaa oooooo pizzzaaa Stijn Reageren
Wesley Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Groene bonen, met aardappelen en vlees Reageren
Mister.X Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Wat eten veel mensen hier pizza! Lekker toch! ik eet het vandaag ook Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Gebakken aardappelen sperziebonen. En braadworst. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik eet vandaag bietjes en aardappalen en vlees en dorperten. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Snackbar. Dus patat flip , frikandel special , en een broodje bal. Reageren
Wesley Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Patat voor vandaag, even wat simpel eten, aangezien het zo warm is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.