nizar555 Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 LoL ik heb altijd wle honger eigelijk! eeh wat ik nu zit te eten okdit zit ik nu te eten turkse pizza , broodje shoarma , kip met annas, pizza , kaviaar , vis , chips , naturel , doritos , pepernoten , chocolade, kippetje , appeltje tegen de dorst , ayan pange , yakoelt , zwiserse rook worst , dowperten , mais, worteltjes, aarbeien , friet , mayonaise , ketchup , curry , Normale kip met sate , sate saus met kip , gefrituurde kaneel , kiwi , mango , rijst , rozijnen , rundvlees , eieren , uienen , peper , zout , slasa , sambel , sigaar , broodje appelmoes , pudding , choclade , koekje , nasi , bami , rode fillet , tong villet met zoet zure saus, gepeperde saus , en nog veel meer ik ga weer verder eten want het begitn koud te worden Nee mensne dit is geen grap ik zit dat nu echt te eten Discriminatie? Reageren
RobertSA Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Jonge je maakt mij niet wijs dat je dat allemaal tegelijk aan het eten bent..niemand die een beetje slim is denk ik. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Ik geloof het ook niet , hij is meer leugenaar dan spammer. Ik eet nu trouwens een blokje kaas , en een stukje worst. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Shoarma was heerlijk! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Jonge je maakt mij niet wijs dat je dat allemaal tegelijk aan het eten bent..niemand die een beetje slim is denk ik. Hij eet zelfs een sigaar.. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Kitkat Chunky mini Reageren
Wesley Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Groene boontjes met een aantal aardappelen waren ook lekker Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Ik at vandaag, gebakke aardappelen, en worst. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Wij gaan Macdonalds halen , me moeder heeft geen zin om te koken. En ik ben het er natuurlijk mee eens he , weet nog niet wat ik neem. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Jonge je maakt mij niet wijs dat je dat allemaal tegelijk aan het eten bent..niemand die een beetje slim is denk ik. Hij eet zelfs een sigaar.. Ja man het is een vuile viezerik. Ik had net een ijsje op. Reageren
Michiel23 Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Lekker even een krokketje gefrituurd. Lekker vroeg thuis van school, pappie en mammie zijn niet thuis, dus lekker vrete maar. Reageren
Ruwie Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 We hebben vandaag zelfgemaakte pizza gegeten Echt lekker Veel beter dan die kant-en klare rotzooi.... Reageren
philip14 Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 heb vandaag zuurkool gegeten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.