DenkaanHenk Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 wij kip met gebakken aardappeltjes en wortelen en erwten. Reageren
Wesley Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Vandaag erwten soep . In Groningen en Drenthe en Friesland noemen we dat vaak Snert. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Vandaag eten we 'Kip in de zoetzure' . Zéér lekker vind ik zelf want ik hou van kip, BV. Kip in de curry (kerrie) vind ik zelf ook héél lekker. Alé nu ga ik gaan eten e . Reageren
SummerBase Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 In Groningen en Drenthe en Friesland noemen we dat vaak Snert. Inderdaad, ik geloof dat ze dat overal zo noemen, maar goed . Summerbase's maal van Vrijdag 10 maart: Patatjes Reageren
RobertSA Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 FRIET MET FRIKANDEL KROKET VIANDEL:D:D: Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Wij eten vanavond. Gekookte aardappellen met sla tomaat en al die andere vieze troep. En als vlees gehaktballen da,s weer lekker. Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 de meest sweet eten in de wereld...!!! Roti.... Reageren
Goliat Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Grappig ik eet vandaag ook Roti!! Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 ik heb vandaag gegeten: Kip Koe Varken Schaap Hond Kat Vis Inktvis Onzin Rotzooi Vuilnis Vreten Het was niet te vreten. ps. dit is onzin forum, dus ik denk ik post maar wat onzin Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Zonet heb ik friet met een broodje hamburger gehad. Heel erg lekker, ik genoot ervan. Morgen heb ik wel iets leuks te vertellen, wij gaan naar de pizzaria. Hmm.. ik moest het jullie ff vertellen .. Wie gaat er met me mee? Reageren
henk__l Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 voor mij was het vandaag een broodje gezond met "gezonde" patat GTAFAN Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Wij zijn chinees gaan eten (bestaat er een smulemoticon? Anders gebruik ik deze wel: ), voor m'n verjaardag Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Zonet heb ik friet met een broodje hamburger gehad. Heel erg lekker, ik genoot ervan. Morgen heb ik wel iets leuks te vertellen, wij gaan naar de pizzaria. Hmm.. ik moest het jullie ff vertellen ..Wie gaat er met me mee? Ik wil graag mee. Ik eet de hele week al groente. Ik had 1 keer geen groente. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 ik heb vandaag gegeten:Kip Koe Varken Schaap Hond Kat Vis Inktvis Onzin Rotzooi Vuilnis Vreten Het was niet te vreten. ps. dit is onzin forum, dus ik denk ik post maar wat onzin Ok, je hebt gelijk dat dit het Onzin Forum is. Maar dat betekent niet dat je meteen heel onzinnig hoeft te gaan posten. In het Onzin Forum staan heel veel topics die over van alles en nog wat gaan. Graag de volgende keer een beetje normaal posten en ook leuk. Alvast bedankt. Om even Ontopic te gaan. Ik heb vandaag Zuurkool gegeten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.