Groot-Duimpje Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Boerenkool met aardapelen en rookworst , Nederlanser kan niet ! Reageren
Rensch Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 De vrijdag is weer aangebroken wat betekend: FRIET!! jeeeeej Reageren
K.O. Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Spaghetti, bonen & worst... Kan beter Reageren
Wesley Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Wederom een pizza, bij mijn goede maat, die had zelf gemaakte pizza, het smaakte echt heerlijk! En als avondeten heb ik rode kool gegeten, wat ook heerlijk was! Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Vandaag stond er friet op het menu. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Restaurant Slaatje als voorgerecht en erna krab enzo.. Verjaardag Tom Reageren
Jantje III Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Wij waren naar de Mc Donalds geweest En wie stond er daar weer hard te werken.......? PietjeII (Goh wat ben jij serieus als je aan het werk bent. Sta ik daar de heletijd in de rij heb ik net mijn eten gehaald kijkt hij pas om en dat was na heel lang naar hem roepen!) Ik heb daar Friet met frietsaus, een BigMac met ijsthee en als toetje een McFlurry. Reageren
tjoef Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 (bewerkt) We gaan naar de IKEA! Daar eet ik altijd kütbollar ofzoiets(dat zijn zo van die Zweedse gehaktballetjes met een heerlijke saus) met frieten en rode bessen Het werd een Quick, want er stond teveel volk aan te schuiven in de IKEA Bewerkt: 8 december 2007 door tjoef Reageren
K.O. Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Groentensoep Spaghettie & visticks Vla Reageren
Gino99 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) Patat Bewerkt: 9 december 2007 door Gino99 Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 vandaag -->zondag-->pizza/patat Reageren
osmgek11 Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Rode bieten met spek erdoorheen aardapels echte Rookworst Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.