Jump to content

Wat eten jullie vandaag?

Recommended Posts

Geplaatst:

Gisteren: Gourmetten.

Vandaag: Gourmetten.

Morgen: Zal wel iets simpels zijn denk ik :7 .

Overmorgen: Uit eten met me oma dat word dan wokken en grillen weer vlees dus ^_^ .

• Reacties 8.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wesley

265

• 1974

254

• DenkaanHenk

252

• pilot

191

Geplaatst:

Gisteren gegourmet, vandaag weet ik niet precies, maar mn pa had een chocolade-fondue-set gekregen als kerstpakket dus dat zal t toetje wel worden ofzo :eten:

Geplaatst:

We hebben bij familie gegeten. Ik sta ieder jaar toch weer perplex van hun eetlust. Terwijl er op de achtergrond zachtjes Feed the world klonk zag ik mensen een hoeveelheid eten wegbunkeren waarmee je drie Afrikaanse negerstammen tot kerst 2010 van voedsel zou kunnen voorzien.

Geplaatst:

mijn moeder nassi van de c1000 in krabbendijke en mijn vader en ik nassi met atjar tjampoer, sambal, zilveruitjes, amsterdamse uitjes en ik kan zo nog wel 2500 weken doorgaan!!! :tu::tu::tu::tu::tu::tu::tu:^_^^_^_O__O_

Geplaatst:

Ik had vandaag mac donalds gegeten dat was 1 quarter pounder en 1 grote milkshake en 1 grote patat,

ja mijn moeder kwam terug van werk en had geen zin om te koken dus ze bracht wat mee :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...