$big$smoke$ Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 vol-au-vent (of hoe je dat ook schrijft) Reageren
Dexist Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 eergisteren vis(zouteharing en kibling en lekkerbekje) gisteren pizza en vandaag patat, oehhh wat is het leven in de vakantie toch fijn Reageren
pilot Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 We gaan eten halen bij de Chinees. Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 roze koek dat is mijn avondeten,want mijn moeder draait weer een late dienst... Reageren
Cabyon Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Euh... Rijstevlaai met slagroom, uit Limburg! Reageren
Jopper47 Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 (bewerkt) Euh... Rijstevlaai met slagroom, uit Limburg! (Jullie hebben in Limburg andere eetgewoontes dan in Flevoland Cabyon!) Ik eet nu een zakje nibbits, mmmm... Bewerkt: 5 maart 2008 door Johannes47 Reageren
Cabyon Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Wat eten ze dan in Flevoland Johannes? Boer'nvla mit 'n scheuke yoghurt? Sorry, maar wat is specialitiet in Nederland? Ontopic: Ik heb m'n rijstevlaai op, nu geniet ik van een heerlijk, rijpe groene appel Reageren
DJRobin Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Macaroni, misschien krijg ik iets anders . Want macaroni is niet te vreten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.