Patos Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Ik zit nu te knagen aan een wasknijper Reageren
1974 Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 We aten vanddag loempias met aar appels en salade. Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 wij aten aardappel groente en vlees. niks nieuws onder de zon @hierboven : was het lekker ? Reageren
Swiggers Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Wat hebben jullie toch met Shoarma ? Ik heb het nog nooit gehad.. Ik heb net m'n eten op. Ik at spinazie met gekookte aardappels met een gehaktbal. Alleen de spinazie was lekker. Reageren
1974 Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Twee liga,s en een glas water met een bruis tablet . Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Ik heb net meloen op. Toen ik ging douche nog een snoepje. Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Ik ga vandaag fonduen. Heel erg lekker. En dan komt een vriend ook nog. Eerst anar de bioscoop. Fonduen, gamen en dan gaat hij hier slapen. VWO-er is dat dus Nouja, ikzelf vind fonduen heel lekker. Kip, fricandeau, gehakt, gehakt met katenspel en biefstuk. En natuurlijk fruit, stokbrood en allemaal lekkere sausjes Ik heb er nu al zin in @Hierboven: Shoarma is ook lekker hoor. Dunne reepjes vlees. En dat tussen een warm, hard broodje Reageren
Patos Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Ik eet nu op dit moment: Een lekker broodje tonijn Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Ik heb net meloen gegeten. Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 ik neem geen voedingsstoffen op. ik haal al mijn broodnodige energie uit de atmosfeer van jullie planeet. kniel voor mij spoedig zal jullie voedzame atmosfeer mij toebehoren ehm net een kasssouffle gegeten trouwens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.