PowerPats Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 een rolletje fruittella die shit blijft aan je mond plakken Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ijs Thee met een cola sleutel. Cola sleutel is het zelfde als een drop sleutel alleen dan met cola smaak. Reageren
FireFighter Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Tic tac 100 pack in me eentje op te vreten Reageren
Patos Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ik heb net weer wat Ice Thee gedronken. Heb een beetje dorst, ga zo nog wat drinkenOmg lol Ijs Thee. Ijsthee Ijs Thee Ik doe met jullie mee. Ik zit nu ook ice thea te drinken Ps: zo sonny-The-Pilot jij drinkt ook vaak ice thea Reageren
FireFighter Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Wat sap achtig iets en koekjes Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Meloen met Ijs Thee. @Patos Inderdaad, het is ook best lekker! Bewerkt: 9 juli 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Rijst, sperziebonen en kipfilet. Reageren
Patos Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ik zit nu: - Krentebol - Cheetos chips - Balisto Te eten en ik drink koude bosvruchten sap Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Ik heb net me avond eten gegeten. Dit keer wat vroeger dan normaal. En nu eet ik een Festini. Dit maal alleen geen Ijs Thee. Bewerkt: 9 juli 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Patos Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ik heb net me avond eten gegeten. Dit keer wat vroeger dan normaal. En nu eet ik een Festini. Dit maal alleen geen Ijs Thee. Hahhaha oke dan sonny Wat ik nu eet, Niks ik drink nu wat water. Ik ga zo eten. Reageren
Patos Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ik ga vanavond eten: Een paar bolletjes van deeg gevuld met rijst , doperwten & vlees Lekker hoor Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ik heb net me avond eten gegeten. Dit keer wat vroeger dan normaal. En nu eet ik een Festini. Dit maal alleen geen Ijs Thee. Hahhaha oke dan sonny Wat ik nu eet, Niks ik drink nu wat water. Ik ga zo eten. Nu wel weer Ijs Thee! Met meloen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.