Patos Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ik heb net me avond eten gegeten. Dit keer wat vroeger dan normaal. En nu eet ik een Festini. Dit maal alleen geen Ijs Thee. Hahhaha oke dan sonny Wat ik nu eet, Niks ik drink nu wat water. Ik ga zo eten. Nu wel weer Ijs Thee! Met meloen. Ik drink nu ook Ijs thea Reageren
Patos Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ijs thee! Zoals gewoonlijk Ik zelf zit nu een Cola-Ijsje te eten hmm Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Dropjes, met hot spicy soep Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Ik had zo een trek dat ik net eventjes 2 rundvlees kroketjes in de frituur had gegooit en man man man wat zijn ze heerlijk ook een glas cola erbij. Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Ik drink cola en k eet nu twee home made hotdogs met kaas en mosterd Reageren
Robin B Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Wij eten vandaag poffertjes/pannenkoeken. 1 van de twee . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.