QuaZ Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 ^ Kom ik aan met Optimel =D Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Zelf gemaakte sate.. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik drink 2 seconden geleden het laatste beetje uit mn flesje water . Straks maar een glas cola snaaien denk ik. Reageren
1974 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Een bakje doritos (van die heette) met een beker melk. Reageren
Daan007 Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Stel je dit voor, zondag ochtend middag half 3 ofzo. Je word wakker met een flinke kater in de tuin met de zon op je bakkes. Naast mij 5 vrienden die ook allemaal een kater hebben. Ik wou er zo snel mogelijk weg. Dus nadat wij alles hadden opgeruimd, fietsen we naar huis. Op dat moment nog steeds niks gegeten. We hadden allemaal erge honger dus. Nou, na een fietstocht van 3 kwartier was ik dan eindelijk thuis. Gelukkig waren me ouders uit varen dus ik deed mooi de frituur aan. Toen heb ik uit de vriezer 4 frikadellen gepakt en heul erg veel patat. Weer een halfuur later kon ik dan eindelijk van mijn maaltijd genieten. Reageren
Daan007 Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Nou, ik kan niks meer eten. Voor meer informatie daarvoor verwijs ik je naar het andere spamtopic wat hier op lijkt. Ik ben nu wat aan het drinken. Water wel te verstaan. Ijskoud water. Ik geniet er echt van! Wil je weten wat het geheim voor mijn ijskoude, heerlijke water is? Ijsklontjes :$ Reageren
1974 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Weet nog niet helemaal zeker wat het wordt vandaag. Reageren
Issie3222 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Tosti met een lekker glaasje Jus d'Orange! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.