Gizmo14 Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Wij eten Bloemkool (vind ik lekkerste groente) met shoarma!!! Reageren
RobertSA Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Wij eten Bloemkool (vind ik lekkerste groente) met shoarma!!! Is dat geen rare combinatie, of ligt dat aan mij? Reageren
Gizmo14 Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Wij eten Bloemkool (vind ik lekkerste groente) met shoarma!!! Is dat geen rare combinatie, of ligt dat aan mij? Wij hebben het nog nooit in die combinatie gegeten, maar ik ben nu klaar met eten, we aten het wel apart van mekaar hoor, niet in elkaar gehusseld ofzo. De bloemkool MET witte saus was zoals gewoonlijk weer heerlijk! De shoarma viel een beetje tegen, het was best koud.(Maar dat kwam doordat ik eerst alle bloemkool opat ) Reageren
Dikbuik Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 heb net mijn bord macaroni op. Heerlijk was t Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Mie met ei en saté kroepoek dr bij smaak mij best. Reageren
Wesley Geplaatst: 8 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Bloemkool voor vandaag.... Althans, ik ga naar mijn neefje en die zei dat we bloemkool gingen eten.... Reageren
Wesley Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 -- Bump-- Tsja, om dit topic even wat boven water te brengen.. Vandaag heb ik heerlijke frietjes gegeten! Met een heerlijke frikandel En een hamburger! HEERLIJK!! Reageren
gammie_ Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ik heb vandaag Patat gegeten met een overheerlijke kaassouflee en niet te vergeten frietsaus! Krijg er nog honger van als ik er aan trug denk Reageren
RobertSA Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ik Courgetteschotel, ging wel. Reageren
Bright Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 ik at pizza hawaii!! echt mijn favo' eten:P Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 ik denk spaghetti vanavond Reageren
Dx11 Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Pizza! die lekkere dikke van dr oetker! Reageren
Zillah Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ik mocht vandaag kiezen wat we vandaag eens gingen eten: Biefstuk en aardappelen en sla. Reageren
Crankeye Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Patat, tsjah.. Bij ons vrijdag patatdag Woensdags mag ik zelf kiezen... Ik denk maar eens een lekkere Stampot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.