Jump to content

Wat eten jullie vandaag?

Recommended Posts

• Reacties 8.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wesley

265

• 1974

254

• DenkaanHenk

252

• pilot

191

Geplaatst:

Vandaag niets :( Me moeder heeft vandaag bij de albert heijn gestaan met een bekertje en krantjes in haar handen, maar niemand wilde iets kopen :( Totale opbrengsten € 0,05 cent. Ze had namelijk een muntje gevonden op de grond. :(

Me vader heeft vandaag ook niks kunnen doen, alle vuilnisbakken afgegaan want het is inmiddels vuil ophaaldag bij ons in de wijk. Geen resultaat dus hebben we vandaag niks te eten :(

waarom ben ik allochtoon :(

Geplaatst: (bewerkt)
Vandaag niets :( Me moeder heeft vandaag bij de albert heijn gestaan met een bekertje en krantjes in haar handen, maar niemand wilde iets kopen :( Totale opbrengsten € 0,05 cent. Ze had namelijk een muntje gevonden op de grond. :(

Me vader heeft vandaag ook niks kunnen doen, alle vuilnisbakken afgegaan want het is inmiddels vuil ophaaldag bij ons in de wijk. Geen resultaat dus hebben we vandaag niks te eten :(

waarom ben ik allochtoon :(

Ik denk dat de allochtonen hier op het forum nu heel raar over je gaan denken :schater:

Bewerkt: door Dieko
Geplaatst:

Bloemkool met een groentesaus en een balletje gehakt, dit heb ik vandaag gegeten. :7

Geplaatst:

Vandaag aten we bietjes en aardappelen. Ik had noch een braadworst op het vuur gezet maar die bleek later over datum :duh: Dus moest ik het maar met me bieten en aardappelen doen :kots:

Geplaatst:

Biefstuk met wortels en aardappels 2 gahektballen karbonade firetje curry kroket en nu liggen er nog 9 nasi dingen in frituur en ga dadelijk 11uur nog ff pizza bestellen als ze nog open zijn anders maak ik voor mezelf nog een pan soep

bye

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...