TomFurga Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Rijst met kip en Chicken Tonight. Reageren
Zaahed Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 3 April Haps Kamp: Helemaal zelfgemaakte brood met jam of kaas erop. 4 April Haps Kamp: Hetzelfde als hier boven 5 April Thuis: Lasagne 6 April Thuis vandaag: Lasagne met kip en groenten. Reageren
Zaahed Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Volgens mij gaan we vandaag rijst eten want ik ben op dit moment bij me oma en daar eten we rijst. Soms eten we dan ook nog iets anders maar het naam van dat eten ken ik niet uit me hoofd omdat ik niet weet hoe je het in het Nederlands kan schrijven want het is geen Nederlands eten. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Mijn ouders zeggen appeltaart? Reageren
TomFurga Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Aardappelen met witte bonen in tomatensaus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.