DenkaanHenk Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Patat flip broodje kroket bami hap. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 banaantjes(van die snoe[p banaantjes van haribo Reageren
Robinsky Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Ik ga boerenkool eten... Best lekker, maar nu niet echt trek in met dit weer ... :$ Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Een cheeseburger van de snackbar, ga ik straks halen. Het was toch maar geen bami geworden voor vandaag.Maar patat met varkenshaas. Nog even voor gisteren:Patat Vandaag, Waarschijnlijk bruinebonen.. Maar ofals dat echt zeker is dat weet ik helaas niet... Mijn moeder is ziek, en mijn vader wil niet koken dus dat wordt friet halen.Grote friet speciaal met een kroketje. Hier wordt het dadelijk frietjes. Hmmm, ik ruik ze al Patat flip broodje kroket bami hap. frieten!!! er zijn hier veel belgen, of die hebben een grote invloed op nederlanders Reageren
Robinsky Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Helemaal niets Whaha, jullie eten ook veel ! Reageren
BigM Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Nou niet op dit moment. Maar ondertussen 10 minuten geleden 17.58 heb ik een pizza lopen wegwerken. Omdat het er toevallig was Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Dadelijk friet! Heb je weer zon gast Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 FRIET !!! Wat anders. Ik hou van gezond eten. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Ik eet nu FRIET !!! Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 FRIET !!! Wat anders. Ik hou van gezond eten. alweer ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.