Metal-Bullets Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Iets oosters met rijst enz Reageren
Stopbord Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik ga macaroni eten, waarschijnlijk. Als het geen maceroni wordt, dan word het Indonesich ofzo. Indonees? Ja maar wat dan? :O Reageren
j0uk3 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Kkip tandoori Ik vond het lekker maar ik at het 2x per week en moest ooit eens kotsen nadat ik het gehad Reageren
FireFighter Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik ga macaroni eten, waarschijnlijk. Als het geen maceroni wordt, dan word het Indonesich ofzo. Indonees? Ja maar wat dan? :O Mijn buren hebben een Indonesisch Restaurant, en daar kan je Indonesisch eten afhalen. Tevens krijgen we korting omdat we de buren zijn. Wat dan? Euh, wat dacht je van alles? Rijsttafel eten we vanavond, eergister hadden we allemaal verschillend Indonesisch voedsel. Echt lekker! Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Patat met kroketten Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Rond 7 uur wok gehad Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 rijst met vol au vent. (hopelijk goed gespeld. ) Reageren
GwnHugo Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 pindakaas gewoon, omdat ik hugo ben Reageren
TZG Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 iets mer rijst en vlees ofzo Reageren
Doggi Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 iets mer rijst en vlees ofzo lekkere frietjes van de frituur met een hamburgen niets beter dan dat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.