Metal-Bullets Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Aardappels met rode kool en vis 0 Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) PizzaTonno Amg, Ontopic Wie weet er nou al voor de middag begint wat die gaat eten. Waarom zou je sowieso willen vertellen aan iemand wat je gaat eten. Heeft eten trouwens een status symbool? Edit* Ik stop nu een Venco dropje in mijn mond, let vooral op het dure merk 'Venco' dat is kwaliteit wat niet iedereen zich kan veroorloven. Bewerkt: 14 augustus 2009 door PizzaTonno 0 Reageren
TZG Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 broodje hamburger, gemaakt door mijn moeder slurp 0 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) PizzaTonno Heeft eten trouwens een status symbool? Dikke mensen symboliseren rijkdom. Ze hebben namelijk zoveel kunnen eten omdat ze zoveel geld hadden. Met deze kennis prikken wij zo door alle moralen van de wereld heen. De kindertjes in Afrika zijn dus eigenlijk wel rijk, aangezien ze dikke rijstbuikjes hebben. Profiteurs! Edit Ik eet nu een euroshopper stroopwafel. Let op het goedkope merk, ik heb dus geen geld dus ook geen status. Dan weer wil ik refereren naar de kindertjes in Afrika, die mijn Albert Heijn stroopkoeken aan het eten zijn die ik aan het begin deze maand heb opgestuurd! Bewerkt: 14 augustus 2009 door Jorge_F 0 Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 PizzaTonno Heeft eten trouwens een status symbool? Dikke mensen symboliseren rijkdom. Ze hebben namelijk zoveel kunnen eten omdat ze zoveel geld hadden. Met deze kennis prikken wij zo door alle moralen van de wereld heen. De kindertjes in Afrika zijn dus eigenlijk wel rijk, aangezien ze dikke rijstbuikjes hebben. Profiteurs! Die kinderen in afrika hebben een dikke buik doordat ze zo weinig eten en daardoor gaat hun buik opzwellen als een soort van afweer mechanisme. Ik ga vanavond patatjes met boontjes eten. 0 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 PizzaTonno Heeft eten trouwens een status symbool? Dikke mensen symboliseren rijkdom. Ze hebben namelijk zoveel kunnen eten omdat ze zoveel geld hadden. Met deze kennis prikken wij zo door alle moralen van de wereld heen. De kindertjes in Afrika zijn dus eigenlijk wel rijk, aangezien ze dikke rijstbuikjes hebben. Profiteurs! Die kinderen in afrika hebben een dikke buik doordat ze zo weinig eten en daardoor gaat hun buik opzwellen als een soort van afweer mechanisme. No shit Sherlock. Als toevoeging, mijn reactie was sarcastisch bedoeld . 0 Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 No shit Sherlock.Als toevoeging, mijn reactie was sarcastisch bedoeld . Wat heeft die detective nou met eten te maken. volgens mij ben je in de war hoor. 0 Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Allerlei soorten vis 0 Reageren
-Stan- Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Wij gaan BBQ'en met kennissen. 0 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 No shit Sherlock.Als toevoeging, mijn reactie was sarcastisch bedoeld . Wat heeft die detective nou met eten te maken. volgens mij ben je in de war hoor. Ja dat weet bijna niemand, maar de grote Sherlock Holmes was uitvinder van de welbekende Big Mac. In Frankrijk ook wel Le Big Mac genoemd. Dan denk jij, hoe kan dat nou? Heel simpel, Sherlock Holmes hield van hamburgers. 0 Reageren
Jowx Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Wij gaan vanavond lekker aan de BBQ! 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.