Jump to content

Wat eten jullie vandaag?

Recommended Posts

• Reacties 8.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wesley

265

• 1974

254

• DenkaanHenk

252

• pilot

191

Geplaatst: (bewerkt)
PizzaTonno :7

Amg, :7

Ontopic

Wie weet er nou al voor de middag begint wat die gaat eten. :7 Waarom zou je sowieso willen vertellen aan iemand wat je gaat eten.

Heeft eten trouwens een status symbool?

Edit* Ik stop nu een Venco dropje in mijn mond, let vooral op het dure merk 'Venco' dat is kwaliteit wat niet iedereen zich kan veroorloven.

Bewerkt: door PizzaTonno
Geplaatst: (bewerkt)

Dikke mensen symboliseren rijkdom. Ze hebben namelijk zoveel kunnen eten omdat ze zoveel geld hadden.

Met deze kennis prikken wij zo door alle moralen van de wereld heen. De kindertjes in Afrika zijn dus eigenlijk wel rijk, aangezien ze dikke rijstbuikjes hebben. Profiteurs!

Edit Ik eet nu een euroshopper stroopwafel. Let op het goedkope merk, ik heb dus geen geld dus ook geen status. Dan weer wil ik refereren naar de kindertjes in Afrika, die mijn Albert Heijn stroopkoeken aan het eten zijn die ik aan het begin deze maand heb opgestuurd!

Bewerkt: door Jorge_F
Geplaatst:

Dikke mensen symboliseren rijkdom. Ze hebben namelijk zoveel kunnen eten omdat ze zoveel geld hadden.

Met deze kennis prikken wij zo door alle moralen van de wereld heen. De kindertjes in Afrika zijn dus eigenlijk wel rijk, aangezien ze dikke rijstbuikjes hebben. Profiteurs!

Die kinderen in afrika hebben een dikke buik doordat ze zo weinig eten en daardoor gaat hun buik opzwellen als een soort van afweer mechanisme.

Ik ga vanavond patatjes met boontjes eten. ^_^

Geplaatst:

Die kinderen in afrika hebben een dikke buik doordat ze zo weinig eten en daardoor gaat hun buik opzwellen als een soort van afweer mechanisme.

No shit Sherlock.

Als toevoeging, mijn reactie was sarcastisch bedoeld :7 .

Geplaatst:
No shit Sherlock.

Wat heeft die detective nou met eten te maken. :? volgens mij ben je in de war hoor. :)

Geplaatst:
No shit Sherlock.

Wat heeft die detective nou met eten te maken. :? volgens mij ben je in de war hoor. :)

Ja dat weet bijna niemand, maar de grote Sherlock Holmes was uitvinder van de welbekende Big Mac. In Frankrijk ook wel Le Big Mac genoemd. Dan denk jij, hoe kan dat nou? Heel simpel, Sherlock Holmes hield van hamburgers.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...