Phoenyxar Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Spaghetti met kipfilet, de combinatie zuigt maar de smaak niet . Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Broodje knakworst met tomatensoep Reageren
Nissan Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Ik heb de keuze uit 4 verschillende maaltijden . Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Lasagne, hopelijk met veel kaas. Reageren
SnelheidsManiak Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Kliekjes... En het vervelendste is dat mijn vader nog anderhalve zak friet over heeft om op te warmen en op te eten... waar wij dan dus ook nog eens bij zijn.... Werkt nogal erg intimiderend... Afijn, onder de kliekjes valt een restje stamppot met rookworst, wat rijst met een ik-niet-weet-hoe-het-heet-saus en bonen. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Aardappellen met wortelen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Geplaatst: 8 december 2009 Pizza, gisteren ook al , ooit zal ik het wel beu worden maar dat is nog niet voor nu . Reageren
SnelheidsManiak Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Geplaatst: 8 december 2009 Vandaag weer 'ns courgettesoup... Ik vraag me eigenlijk af wanneer ik eindelijk weer 'ns iets fatsoenlijks te eten krijg; ik heb dit jaar al zoveel courgettes gezien en gegeten, dat ik er gewoon niet meer tegen kan! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Aardappeltjes, tonijn, nog wat groentjes en een veel te grote kwak ketchup . Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Gyros, aardappeltjes met spek en sla. Reageren
Royboow Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Broccoli met een slavink of een potje (zal wel doperten en peen zijn) met een slavink en natuurlijk aardappelen Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Pasta met tomatensaus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.