Jump to content

Wat eten jullie vandaag?


Wesley

Recommended Posts

  • Reacties 8.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    265

  • 1974

    254

  • DenkaanHenk

    252

  • pilot

    191

Ik eet op dit moment niks mischien offtopic maar ik ga straks lekker konijn eten. :eten:

Edit: Oh ja ik heb 5 minuten geleden een chocolatje gegeten een minimarsje om precies te zijn.

Bewerkt: door denkaanhenk
Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag (ofja eigenlijk vanavond) is het Kerstavond; het is namelijk 24 December! M'n tante en m'n nicht (nee ik ben niet gay) uit Finland zijn op bezoek en het belooft een gezellige avond te worden! We beginnen als voorgerechtje met een Garnalencoctail MJAMMIE :eten: daarna gaan we soort van gourmetten, alleen dan op één grote bakplaat. Het toetje bestaat uit een lekkere chocolademousse, en daarna is het afruimen en cadeautjes onder de boom uitplukken!!

Fijne feestdagen allemaal, eet smakelijk (alvast), Grtz Puma.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb patat gegeten met een frikadel met als saus Ketchup & Mayonaise. Alhoewel de patat was niet zo lekker, omdat er veel zwarte en harde stukken tussen zaten. Dat komt door de slechte aardappeloogst dit jaar doordat het zo warm en droog was. Over een half jaar zijn we al blij met zwarte patat. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...