Cheers. Geplaatst: 14 januari 2012 Rapport Geplaatst: 14 januari 2012 Boertijger heeft dit topic weer actief gemaakt hutspot Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 14 januari 2012 Rapport Geplaatst: 14 januari 2012 Aardappelen met Saté kip Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 14 januari 2012 Rapport Geplaatst: 14 januari 2012 Frite met Bitterballen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 januari 2012 Rapport Geplaatst: 14 januari 2012 Geen idee wat het was maar het was iets met kauseband (LEKAH!!) als gerecht, rijs, en dan nog iets met tomaat en bakkeljauw maar vooral veel knoflook. Beetje zout wel maar was wel lekker zo bij elkaar Reageren
commando Geplaatst: 15 januari 2012 Rapport Geplaatst: 15 januari 2012 Magnetronmaaltijd op het werk gegeten Zalm, met Broccoli en aardappolz van C1000 Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 16 januari 2012 Rapport Geplaatst: 16 januari 2012 Als BoerTijger er toch niet was Toch bijzonder hoe hij zo ineens dit topic weer boven water haalt, je zou denken dat er mysterieuze krachten in het spel zijn En nu ik hier toch ben: Vanavond sperzieboontjes, gebakken aardappeltjes, gebakken spekjes en een gefruit uitje allemaal door elkaar in een pan, en dat samen met een lekker stukje vlees Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 16 januari 2012 Rapport Geplaatst: 16 januari 2012 Vandaag had ik de touwtjes in handen. Dus heb ik 90 procent vetvrije kippenpootjes gemaakt, en dat samen met wokjes (aardappeltjes) uit de wok gebakken in olie. Dat met een van mijn specialiteiten: salade allah Bassie. En ik heb niemand horen klagen.. Reageren
Therobster Geplaatst: 17 januari 2012 Rapport Geplaatst: 17 januari 2012 Spaghetti met gehakt en toemaen chapioens ik vond het een heerlijk maaltijd Reageren
commando Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 ik at vandaag vrij ongezond, eerst een saucijzenbroodje, daarna een burgermenu bij de McDonalds, en vervolgens 2 broodjes hamburger gemaakt door m'n vader Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Ik heb vandaag Indisch gegeten! :eten: Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Wij aten een van de vele soorten macaroni, doet altijd goed . Reageren
commando Geplaatst: 3 maart 2012 Rapport Geplaatst: 3 maart 2012 Ik had vandaag een mix van boerenkool, andijvie en worteltjes en daar een stampot van gemaakt met natuurlijk een heerlijke rookworst Morgen even wat makkelijkers... eten op het werk => snackbar Reageren
MaxVito Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Vandaag : cordon bleu, met gewone aardappelen en Broccoli met een sausje er over heen.... Die broccoli is altijd iets van 80 graden ofz (ik zeg maar wat) zo warm is die altijd :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.