NandroDavids Geplaatst: 25 juli 2012 Rapport Geplaatst: 25 juli 2012 Ik heb met dit weer absoluut geen zin om te koken, dus ik leg zo een pizzaatje in de oven Reageren
BoerTijger Geplaatst: 25 juli 2012 Rapport Geplaatst: 25 juli 2012 Net een lekker portie friet naar binnen geschoven, ideaal met dit weer. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 25 juli 2012 Rapport Geplaatst: 25 juli 2012 Weer ouderwets bij m'n opa en oma gegeten. Nog altijd even heerlijk. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 26 juli 2012 Rapport Geplaatst: 26 juli 2012 http://www.newyorkpizza.nl/Default.aspx Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2012 Gister BBQ Vandaag BBQ En morgen BBQ Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 september 2012 Rapport Geplaatst: 10 september 2012 *Bump* Vandaag nog eens langs de McDrive geweest. CBO nom nom nom... ^^ Reageren
Nyltje Geplaatst: 10 september 2012 Rapport Geplaatst: 10 september 2012 (bewerkt) *Bump* Vandaag nog eens langs de McDrive geweest. CBO nom nom nom... ^^ Hmm lkkr hoor.Vandaag heb ik broccoli gezien, voor de rest nog niks gezien! Wordt vervolgt... Bewerkt: 10 september 2012 door nyltje Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 15 september 2012 Rapport Geplaatst: 15 september 2012 Nyltje, jouw grammatica moet verbeterd worden Vandaag een Turks brood gehaald. (Natuurlijk bij een Turkse bakker) Thuis shoarma ertussen gedaan met sla en knoflooksaus. Hmmmm.... XXL broodje shoarma! Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 16 september 2012 Rapport Geplaatst: 16 september 2012 Ik ga vanavond uit eten! Nee, geen mac donalds.... Reageren
SpacyColours Geplaatst: 16 september 2012 Rapport Geplaatst: 16 september 2012 Vandaag eten we Chinees. Hopelijk zit er minder vet aan dan die Japanner van gister. Nou ja, morgen weer Nederlander voor ontbijt, #zinin! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Geplaatst: 24 september 2012 Vandaag... As usual weer McDonald's.. Vandaag was het een groot Big Mac Menu met BBQ saus en nog een extra grote friet en cola. Daarbij dan nog een Smoothie, omdat ze zooo lekker zijn. Reageren
commando Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 (bewerkt) Vandaag... As usual weer McDonald's.. Vandaag was het een groot Big Mac Menu met BBQ saus en nog een extra grote friet en cola. Daarbij dan nog een Smoothie, omdat ze zooo lekker zijn. as usual... als ik wekelijks ( 1 a 2x ) fastfood door m'n mik heen heb, dan heb ik er wel genoeg van voor een paar weken. Alleen salades en ijsjes houden het langer vol bij mij Ik at overigens vandaag een durum doner van de plaatselijke donersjop Bewerkt: 25 september 2012 door commando Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 18 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2012 KFC 12 drumsticks, zinger menu een een krushems als toetje Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 18 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2012 2 frikandellen speciaal, een gehaktbal uit het vet, een bamischijf, saterol en een bak patat . friet van aniet, oh yeah! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.