Jump to content

Wat eten jullie vandaag?

Recommended Posts

• Reacties 8.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wesley

265

• 1974

254

• DenkaanHenk

252

• pilot

191

Geplaatst:

Zoals een paar posts hier boven gaan wij vanmiddag ook erwten soep eten.

Maar ik weet dat absoluut niet zeker, ik heb alleen nog tegen mijn moeder gezegt dat ik graag erwtensoep wil.

Meestal krijgen we dat dan ook!

Geplaatst: (bewerkt)

Lasagne of Italiaanse schotel. Ik kan niet kiezen :N

Edit: Het is dus Italiaanse schotel geworden :Y

Bewerkt: door Mastertuner
Geplaatst:

Ik heb vandaag examen voor keuken (ja naast ober moet ik ook kok kunnen doen volgens me werkopleiding) dus zometeen komen ze me hier testen, moet ik eerst mijn consume laten proeven (die ik ondertussen al een uur aan het laten trekken ben) dan erna chateau brion met pepersaus en frieten, en daarna een chocoladefondant

Heb al alles klaar, moet het nog enkel opnieuw warm maken en laten proeven door me patroon en de jury die hier zo komt. Me moeder mag ook meeproeven en oordelen, dus ben erg benieuwd :puh:

Binnen een halfuurtje zijn ze hier :)

Geplaatst:

@TheGuardian veel succes he! ;) Klinkt allemaal heel lekker.

Voor mij vandaag een makkelijk dagje een lekkere pizza besteld die ik nu aan het eten ben :clown:

Geplaatst:
Ik heb vandaag examen voor keuken (ja naast ober moet ik ook kok kunnen doen volgens me werkopleiding) dus zometeen komen ze me hier testen, moet ik eerst mijn consume laten proeven (die ik ondertussen al een uur aan het laten trekken ben) dan erna chateau brion met pepersaus en frieten, en daarna een chocoladefondant

Heb al alles klaar, moet het nog enkel opnieuw warm maken en laten proeven door me patroon en de jury die hier zo komt. Me moeder mag ook meeproeven en oordelen, dus ben erg benieuwd :puh:

Binnen een halfuurtje zijn ze hier :)

Na drie kwartier is het in orde, ze vonden alles goed, buiten de chocolade fondant vonden ze dat er wat meer versiering aanmocht, voor de rest alles perfect, heldere consume etc.

Nu ga ik de overschot lekker opeten :clown:

@TheGuardian veel succes he! ;) Klinkt allemaal heel lekker.

Voor mij vandaag een makkelijk dagje een lekkere pizza besteld die ik nu aan het eten ben :clown:

Dankjewel :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...