gammie_ Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Macaroni met een heerlijk sausje Reageren
Dikbuik Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Spagetti, maar ik heb net de halve bord laten staan omdat ik t niet meer op kreeg. was vamiddag namelijk al naar de friettent geweest om mijn vakantie te vieren Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Rijst me curry saus en kip. Reageren
Gino99 Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Mmmm... lekkere kibbeling van Visboer Atlantis Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Weer gebakken aardappeltjes. Met wortelen en dorperten. Gelukkig de doperwten en wortelen is sla geworden. En das wel lekker. Reageren
Wesley Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Onze frieten waar gelukkig wel te eten Onze frieten van vandaag waren ook wel lekker. Zelfde geld voor mijn 13 frikandellen! Reageren
martje Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Onze frieten waar gelukkig wel te eten Onze frieten van vandaag waren ook wel lekker. Zelfde geld voor mijn 13 frikandellen! 13??? jeetje, ik nooit 1 vies haha.. ik heb pizza gehad vandaag weet ik niet wat ik eet hoor Reageren
RobertSA Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Onze frieten waar gelukkig wel te eten Onze frieten van vandaag waren ook wel lekker. Zelfde geld voor mijn 13 frikandellen! 13? Had je een week geen eten gehad ofzo? Ik eet vanavond denk ik Kebab/friet ofzo, ga carnaval vieren. Reageren
ACID Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) wie eten vanavond patat,frikandelen,kroketten,hamburger, en van alles, uit de snackbar gewoon lekker simpel en daarna snel naar carnaval Bewerkt: 17 februari 2007 door ACID Reageren
Wesley Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Onze frieten waar gelukkig wel te eten Onze frieten van vandaag waren ook wel lekker. Zelfde geld voor mijn 13 frikandellen! 13? Had je een week geen eten gehad ofzo? Ik eet vanavond denk ik Kebab/friet ofzo, ga carnaval vieren. Nee hoor, ik had gewoon veel zin in Frikandellen. Maar goed, normaal eet ik als ik ga vergelijken met de rest wat ik ook eet, eet ik ook ongeveer 10 frikandellen. En deze keer at ik alleen maar een beetje patat, en veel frikandellen. En ik was nogal vol.. na die tijd.. Trouwens, hoeveel ik ook eet, ik wordt niet dik Vandaag heb ik een pizza gehad. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Wij hadden net het eten op, Frieten en varkenshaas. Mvg, GTA Monster Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Wij eten patat met een broodje hamburger en een frikandel. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Zaterdag is hier steevast snackdag, wij eten straks een broodje hamburger met sla en gebakken aardappeltjes. Reageren
Gino99 Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Dalijk frieten frikandel + een beetje mayo.Laat maar komen Reageren
Boris H. Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Wij eten patat met frikadel! Heerlijk! Gratz, Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.