Pennywise The Clown Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Tjap tjoj ofzoiets Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Ik gok op wat Afhaal-Chinees Reageren
gammie_ Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Boerenkool met worst Erg lekker Same here Alleen hou ik er tegenwoordig niet meer zo van Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Patat Viandellen kroketten loempia's joppie saus LEKKur Reageren
Jericho Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Pizza Bolognaise Echt heerlijk gewoon... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Gekookte aardappels,wortelen,doperwten,gehaktbal. En het was niet te eten. Me oma kan echt niet koken. Ik heb net trouwens wel nog 5 bitterballen naar binnen zitten werken. En die waren heerlijk. Reageren
Ar Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Pizza, vrouwtje te werk en ik heb zelf geen zin om voor mezelf te koken Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Zometeen een overheerlijk broodje shoarma Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Gevulde entrecõte met geblancheerde haricot verts en een sauvignon van zoete aardappelen op een bedje van gerookte kalkoenfilet en spinazie. Nee hoor , gewoon stampot met rookworst [/font] Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 vandaag schaft de pot : Turkse Pizza Kebab en nog wat Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Rijst, met kip en currysaus. Het was weer eens lekker. Reageren
Golden Nugget Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Bami Met...... Sate en Sate saus Reageren
ZOrange Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 We gaan vandaag naar het "Frietkot", dus dan neem ik; Een middelmaat - portie bitterballen - saté - saus special Dit neem ik al zo veel jaren, never chance a wining team! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.