Maxis Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 At vandaag bij eenvriend van me die komt uit Suriname Dus we aten Kabeljauw met nog wat Reageren
Aeroplane Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 (bewerkt) Wat eten we vandaag ? Spaghetti , spaghetti , spaghetti. Wat eten we zo graag ? Spaghetti , spaghetti , spaghetti. Wat willen we eten als ons buikje knort ? wij willen spaghetti op ons bord ! Spaghetti dus Edit==> Dit hadden we dus gisteren gegeten , Zaterdagavond. Bewerkt: 8 april 2007 door Aeroplane Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Vandaag moet ik vroeg op om aan het paasontbijt deel te nemen. Verplichte gezelligheid Reageren
gammie_ Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Vanavond gaan wij Gourmetten Reageren
Aeroplane Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ik ga me straks frietjes halen Reageren
RobertSA Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Haha, gelukkig geen paasontbijt en onzin hier, alleen een feest. Zal vnv wel worstenbroodjes ofzo worden. Reageren
Maxis Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ik heb een uitgebreid paasontbijt gehad, maar kweet niet waar het goed voor is Reageren
Mister.X Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Pannekoek met kaas en ham in de pannekoekenhuis! Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Heel erg lekker Namelijk: - Gefrituurde aardappelschijfjes - Schnitzel met ham en gesmolten kaas als inhoud - Fruitsalade Toetje: Framboospudding *kwijl* Reageren
Aeroplane Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik stond op ( het was al middag ) Kleede me aan ging naar beneden en Dinner was just served Pasta of zoiets in de aard Was wel heel lekker Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 ANDIJVIE met GEHAKTBAL met AARDAPPELEN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.