gta sa freak Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 ik wou pas proberen om de freeway in san andreas te veranderen in een andere motor, maar het bleek dat er geen freeway.txd bestaat, allen .dff en bij de nieuwe zat wel een txd, dus had ik dat erin gezet maar hij werkte niet. nu heb ik geprobeerd de oude terug te zetten maar nu loopt sa iedere keer als ik de motor tegen zou moeten komen vast. ik heb overigens al 20 auto's erin zitten dus het is niet dat ik geen ervaring heb maar ik snap er alleen niks van. kent iemand dit probleem, of weet iemand de oplossing? alvast bedankt. Reageren
Matiscus Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ik heb ze even in een ZIP Package gestoken. de orginele files. Hier zijn ze: Freeway Normaal moet dit lukken. Greetz Matiscus. Reageren
gta sa freak Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 hmmz ik heb ze erin gezet maar het hij loopt nog steeds vast. ik snap er niks van. iedere keer als ik in de buurt kom klapt die eruit mischien kan het nog liggen aan dat ik nog de handling lines e.d. van de mod erin heb zitten? Reageren
Matiscus Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Als ik thuis ben zal ik al de Lines ook eens posten. Maar nu kan ik niet. Want ik zit op de leuke school Reageren
Jarno Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Heb je geen dubbele items nu in je IMG? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.