Matiscus Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Kerstmis, Sinterklaas en Nieuwjaar staan voor de deur, dat betekend veel geld krijgen. ik schik me er iets nuttigs met te kopen. ik dacht aan een PSP of XBOX360. Men keuze weet ik nog niet. ik twijfel. Men pc is even zwaar of de XBOX360. Van daar dat ik twijfel. Kunnen jullie even je meningen geven? Reageren
MNC3 Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 PSP x360 heeft kinderziektes dus ik zou nog tijd wachten met x360 tot problmen weg zijn. ik heb psp al een tijdje, het is een echte must, gedana met verveling bij lange reizen.., gedaan met saaiheid in school. ik heb helemaal niets te klagen over PSP, want bij psp kun je veel heel veel Reageren
Wesley Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ik zou ook eigelijk voor de PSP gaan . Want de PSP is zo makelijk om mee-te-nemen. Vooral als je op vakantie gaat etc. etc. etc. De X-Box 360 is eigelijk ook best duur! Want als je +20 MB geheugen kaart neemt , dan ben €400,- kwijd. Als je zonder 20MB geheugen neemt dan ben je €300,- kwijd. zit nogal een verschil in! Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ik zou voor de X360 gaan. Als je de reviews kijk van de games zijn ze echt 99% positief. En het online part is 10x zo beter uitgewerkt. De ps3 is nog lang geen release datum voor. De Controller is een boomerang dildo. En er is nog geen prijs voor. Word waarschijnlijk rond de 400/500 euro dus dan ben je met de X360 nog beter uit. En de PSP zou ik zeker niet. Dode pixels Alleen maar zooi. GizmO Reageren
MNC3 Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ik zou voor de X360 gaan.Als je de reviews kijk van de games zijn ze echt 99% positief. En het online part is 10x zo beter uitgewerkt. De ps3 is nog lang geen release datum voor. De Controller is een boomerang dildo. En er is nog geen prijs voor. Word waarschijnlijk rond de 400/500 euro dus dan ben je met de X360 nog beter uit. En de PSP zou ik zeker niet. Dode pixels Alleen maar zooi. GizmO 1-datum is bij release van xbox360 in EU bekend(toch niet lang meer wachten..) 2-de uiterlijk van een controller is NIET belangrijk, hij moet goed in de hand zitten en goed gamen. meer is de bedoeling van een controller niet. 3-prijs komt mss bij release bij x360( al kan men beter crashbow360 zegen, maarja...) 4 ik ken 9 mensen met psp en die hebben geen last van dode pixels, ze hadden er slapende maar die zijn weg gegaan na 2 dagen. en ze wisselen de psp al als je dode pixels heeft. dus wat zit jij nog te klagen? psp is gewoon een must, want gta komt er op en ze zijn zoveel leuke games. Reageren
Matiscus Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Hier komt die bijna uit. Ik denk volgende week ofzo. Reageren
Jowx Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 (bewerkt) Hier komt die bijna uit. Ik denk volgende week ofzo. De xdoos360 komt morgen uit (hij is nu al te halen in sommige zaken), maar ik zou hem als jou was niet halen, er zitten behoorlijk wat kinderziektes aan. De Psp is dan veel beter, het enige nadeel zijn dooie pixels, maar dan kan je je psp omruilen voor een nieuwe. Het is beter en goedkoper, maar aan jou de keuze. Bewerkt: 1 december 2005 door jowx Reageren
Xbox_Wesley Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Ik zou ook eigelijk voor de PSP gaan .Want de PSP is zo makelijk om mee-te-nemen. Vooral als je op vakantie gaat etc. etc. etc. De X-Box 360 is eigelijk ook best duur! Want als je +20 MB geheugen kaart neemt , dan ben €400,- kwijd. Als je zonder 20MB geheugen neemt dan ben je €300,- kwijd. zit nogal een verschil in! Ben het met jou eens! Reageren
Matiscus Geplaatst: 5 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Maar wat bedoel je steeds met die dode pixels? En moet je hem daardoor omruilen? Reageren
MNC3 Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Dode pixels zijn zwart/witte puntjes op je scherm. Je kunt ook slapende pixels hebben. Die kleur hebben als :groen,rood blauw... ik zou ze aleen op om ruilen als je er 3 of meer hebt. als ze in een hoekje zittehn heb je er amper last van. die dode pixel bij psp vallen best wel mee. vele overdrijven er over. terwijl je er bijna geen last van hebt Reageren
Matiscus Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Ahja voor zo iets onnozel. Zou ik men PSP niet omruilen. Ik ga me een PSP kopen met GTA LCS. Reageren
VforV Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ja, doe dat, ik heb een PSP en ik heb nog niet één dode pixel gezien. Trouwens, ik heb al gelezen dat de XBOX360 na een paar uurtjes gamen oververhit raakt. En LCS is een goed spel! Ik heb ook Burnout Legends... Reageren
Eli R Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Je bedoelt dat jij je PSP dan niet omruilt? Voor zoveel geld wil je toch wel iets dat kompleet is neem ik aan? Het boeit mij ook niet zoveel, maar ik wil wel een goed werked apperaat, en geen dooie pixels. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Ik heb zelf geen een van de 2 maar als ik er eentje zou kopen zou ik de psp kopen!!! Reageren
MNC3 Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Ja, doe dat, ik heb een PSP en ik heb nog niet één dode pixel gezien.Trouwens, ik heb al gelezen dat de XBOX360 na een paar uurtjes gamen oververhit raakt. En LCS is een goed spel! Ik heb ook Burnout Legends... het moet goed verlucht zijn waar je speeld @Eli R wie baalt voor 1 dooie pixel is idioot. 1 dode pixel merk je amper tijdens gamen. alleen als je beeld zwart is zul het het felste merken. voor voor de rest zelde of nooit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.