AmsterdamBoy Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 In het jaar 97/98 scoorde Edwin van der Sar. Waneer was dat? Tegen wie? Hoe? Dank je AmsterdamBoy Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Waneer was dat? Weet ik niet. Tegen wie? De Graafschap. Hoe? Hij mocht een penalty nemen en toen scoorde hij! Groeten Gtaboy107. Bewerkt: 28 november 2005 door gtaboy107 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Wanneer? 3 mei 1998. Tegen wie? De Graafschap in Doetinchem. Hoe? Uit een penalty in de 86e minuut. Ajax won die wedstrijd trouwens met 1 - 8 , dat waren nog eens tijden... Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Dank je wel.. PS:Hier een foto gevonden. Ajax.nl Reageren
The Italian Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Wanneer? 3 mei 1998.Tegen wie? De Graafschap in Doetinchem. Hoe? Uit een penalty in de 86e minuut. Ajax won die wedstrijd trouwens met 1 - 8 , dat waren nog eens tijden... Haha dat waren zeker goede tijden Ajax is bizar slecht nu, hoop dat dat ooit gaat veranderen Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Moet je is maar naar 64/65 kijken Reageren
Goliat Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik weet er nog iets over daarvoor mocht hij ook al een penalty nemen en die miste hij daarna was het wel raak Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik weet er nog iets over daarvoor mocht hij ook al een penalty nemen en die miste hij daarna was het wel raak Ik wil geen mod zijn maar kijk eens naar de vorige post en dan de datum? Je bumpt het wel. Groeten Gtaboy107. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Waarom mocht hij eigenlijk de penalty nemen? Waarom niet gewoon een spits of de gene waarop de overtreding gemaakt werd? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Waarom mocht hij eigenlijk de penalty nemen? Waarom niet gewoon een spits of de gene waarop de overtreding gemaakt werd? Omdat het al iets van 7 - 1 stond. Toen dachten de Ajax-spelers: 'We laten Van der Sar ook een keertje scoren.' Daarom dus... Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) Waarom mocht hij eigenlijk de penalty nemen? Waarom niet gewoon een spits of de gene waarop de overtreding gemaakt werd? Omdat het al iets van 7 - 1 stond. Toen dachten de Ajax-spelers: 'We laten Van der Sar ook een keertje scoren.' Daarom dus... Effe nog korte reactie. Helaas dat hij in z'n carriëre maar 1 goal/doelpunt heeft gescoord. Hopelijk komt hij terug naar AFC Ajax Amsterdam om weer wat te scoren Bewerkt: 10 januari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.