Ironfist Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 ik heb een beetje geprutst aan een image en nu mogen jullie de 7 verschillen zoeken als ze allemaal gevonden zijn door iemand ofzo kan er dan iemand een nieuwe maken? ik post het image niet hier omdat het te groot is: zeven verschillen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 (bewerkt) mini rader - onderste bosje staat er niet op dat vrouwtje voor tommy heeft geen topje aan Politie sirenes zijn eraf die witte auto heeft zijn linker zijspiegel niet meer de 3e palmboom van links staat er niet meer 1 politie ster minder die andere zie ik niet :blink: hoezo last van het staren :blink: Bewerkt: 13 augustus 2004 door The Godfather Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 Het laatste verschil kan ik ook (nog) niet vinden, maar ik zie wel dat je een stukje palmboom bent vergeten weg te halen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 14 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 (bewerkt) sorry is ook maar in paint gedaan het laatste is mss te moeilijk,het logo van de infernus is weg ik zal er zelf wel een nieuwe maken (mag die hier dan toch gepost worden?de server van de vorige doet moeilijk) Bewerkt: 14 augustus 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 Hoeveel zijn er? weer zeven? Deze heb ik gevonden: Het gele driehoekje is weg van de radar. Dat ding op dat gebouw is weg (dat gebouw in de verte). Een kleine stukje de stoplicht is weggehaald. Die deur van dat huisje in de verte is weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 14 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 het zijn er zeven nog 3 dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 De laatste drie! 1.Dat witte vliegtuigspoor linksbovenin is weg. 2.Dat blaadje rechtsonderin is weg. 3.Die wolkenkrabber linksbovenin is kleiner. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 14 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 correct maak jij er nu ook een?of iemand anders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 (bewerkt) Ik probeer er wel een te maken, zodra ik hem heb, wijzig ik dit berichtje! Edit: Hier is ie: Bewerkt: 15 augustus 2004 door 8-Ball Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 1) stellage op het tennisveld is weg 2) Boksbeugel is gemolesteerd 3) Linkertorentje van het flatgebouw is weg 4) Flyer op de grond is weg 5) Schaduw Tommy (of z'n voet, of wat het dan ook is) is weg 6) Een palmboom is hoger 7) Het hoofd van die SWAT-gast is weg (arme vent! ) Ik ga ook 's zo'n plaatje maken EDIT: 'kee! Zoek de zeven verschillen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 (bewerkt) 1) stellage op het tennisveld is weg2) Boksbeugel is gemolesteerd 3) Linkertorentje van het flatgebouw is weg 4) Flyer op de grond is weg 5) Schaduw Tommy (of z'n voet, of wat het dan ook is) is weg 6) Een palmboom is hoger 7) Het hoofd van die SWAT-gast is weg (arme vent! ) Ik ga ook 's zo'n plaatje maken EDIT: 'kee! Zoek de zeven verschillen! Woa!! Dat is snel zeg! :lol: Ik heb er al 2: Boven de pijl, zijn 2 strepen, maar aan de andere kant maar 1! Aan het rechterhuis is maar 2 ramen Bewerkt: 15 augustus 2004 door 8-Ball Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 die krant bij die heg is weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 Deel van de achterbank is in het 2e plaatje weggelaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 Allemaal goed (vanzelfsprekend) Nu de laatste drie nog... Die aardig lastig zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 Linker spiegeltje van de taxi is weg in het 2e plaatje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.