Lantyz Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2004 De laatste twee nog Tip: Zoek in de buurt van het tankstation Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2004 nou ik geef het op ik zie ze niet :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2004 Ik zie em ook niet hoor, volgens mij is het gewoon een heel klein lullig streepje dat je niet kan zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2004 Nah... Misschien heb je gelijk, en zijn ze te lullig. :unsure: Kijk 's naar de linkerbenzinepomp en het bord boven het tankstation. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2004 Aha, de I van Toilet is weggelaten bij het bordje boven de bezine pomp en in plaats van blauw wit rood is het rood wit blauw geworden bij de linker bezine dinges. Ik plaats geen volgende screen want daar heb ik geen tijd voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2004 de I van Toilet is weggelaten bij het bordje boven de bezine pomp :lol: Hij is wel goed, maar dan omgedraaid; Er hoort 'To let' ('te huur') te staan ipv. 'Toilet'. Ik plaats geen volgende screen want daar heb ik geen tijd voor. Jammer... Nu ja, dan maak ik er binnenkort nog wel één (ik zal niet meer van die kleine frutsels veranderen ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 (bewerkt) Ik maak er wel een - Hij staat er als ik hem ge-edit heb! Hier issie! Bewerkt: 18 augustus 2004 door Mitch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 Hm... Best een lastige! Eerst de meest vor de hand liggende dan maar: - Tekst op geel bord is weg - Icoon op radar is weg - Geel bord helemaal rechts is weg De laatste vier zie ik zo snel niet, ik blijf zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 buiten bij het rechtse raam is die boom of lantaarnpaal weg en die rechts plantenbak is ook weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 Die zijn goed, nu die andere 2 nog, maar die zijn best wel moeilijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 (bewerkt) er is een nieuwe streep op het dak van de blauwe auto Bewerkt: 18 augustus 2004 door gtaloser Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 Jep, nu nog 1! Een hele moeilijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 Bij die Deluxo is dat stukje bij dat raam is zwart gemaakt! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 ik heb er ook een gemaakt maar ik weet niet hoe ik een plaatje moet uploaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 Uploaden kan hier: ImageShack.us Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.