gtaloser Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 (bewerkt) zoek de 7 verschillen bedankt voor het uitleggen mr. cortez Bewerkt: 18 augustus 2004 door gtaloser Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 1) Knipperlichten van de Burrito zijn weg 2) Gebouw verderop zijn letters weg 3) Mistlampen van de Banshee zijn weg 4) Zwarte raam linksboven op het gebouw is weg 5) De 'glowing' letters in het linker gebouw zijn ook weg 6) Op hetzelfde gebouw is de 7 van 7,50 weg Meer zie ik niet :blink: [EDITED] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 (bewerkt) ze zijn ook best wel moeilijk Bewerkt: 18 augustus 2004 door gtaloser Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 7) Er ontbreekt nog een raam op een gebouw (ik weet niet welk raam Mr. Cortez bedoelde, maar er onbreekt een raam in het meest linkse gebouw, en één in het hoogste gebouw) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 ik wil iedereen ff complimentje gevuh voor die leuke zoek de verschillen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.