Jump to content

Missie ?

Orlando-Andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

Je moet met een missie in San Fierro naar een Z teken. Daar is zo nerd-winkeltje. En dan moet je met een vliegtuig allemaal fietsers doodknallen maar het lukt niet. Rot besturing?? :bonk::N

En ik snap nog iets niet. Ik heb die drive school geklaard en ik krijg geen auto[zoja waar is die dan] en ik krijg geen rijbewijs ik zie hem niet. dus wat moet ik ermee

en nog iets: Uuuh Ff denken...ik zit in San Fierro maar ik weet niet welke gang dan van mij is .. of bij welke missie ik ze meekan nemen.. Ofzo ??

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, die missie Supply Lines zorgt voor veel ellende bij de meesten. En toch is ie eigenlijk wel simpel. Zorg er eerst voor dat je de besturing van het vliegtuigje een beetje onder de knie krijgt. Strict genomen hoef je de missie van Zero niet te doen voor de verhaallijn, maar wel voor 100%. Je zou kunnen overwegen eerst de vliegschool te doen (dan heb je wat ervaring met vliegen) en dan Supply Lines. Hieronder 2 links naar wat meer info over deze missie:

Supply Lines op WikiGTA

Meer informatie over deze missie

En de rijschool: als je de rijschool uitloopt en dan direct linksaf slaat staat er (als je brons hebt gehaald) een ZT350 aan het einde van het parkeerterrein. Voor zilver krijg je de Bullet, voor goud de Hotknife. Succes :cya:

En in San Fierro ben je gewoon alleen, zonder gang ofzo. Je doet wat werk voor anderen, maar je maakt geen deel uit van een club. Ook later in Las Venturas is dit zo. Pas als je weer terug naar Los Santos gaat wordt je weer deel van Grove Street Family.

Bewerkt: door GTA-Sheep

Nee, je krijgt geen rijbewijs als je de autoschool haalt.

Per onderdeel dat je haalt krijg je een soort certificaat. Dat betekend dat je het onderdeel redelijk(brons)/goed(zilver)/super(goud) beheerst.

Ruurd31.. :'D

Bewerkt: door Ruurd31
Ja, die missie Supply Lines zorgt voor veel ellende bij de meesten. En toch is ie eigenlijk wel simpel. Zorg er eerst voor dat je de besturing van het vliegtuigje een beetje onder de knie krijgt. Strict genomen hoef je de missie van Zero niet te doen voor de verhaallijn, maar wel voor 100%. Je zou kunnen overwegen eerst de vliegschool te doen (dan heb je wat ervaring met vliegen) en dan Supply Lines. Hieronder 2 links naar wat meer info over deze missie:

Supply Lines op WikiGTA

Meer informatie over deze missie

En de rijschool: als je de rijschool uitloopt en dan direct linksaf slaat staat er (als je brons hebt gehaald) een ZT350 aan het einde van het parkeerterrein. Voor zilver krijg je de Bullet, voor goud de Hotknife. Succes :cya:

En in San Fierro ben je gewoon alleen, zonder gang ofzo. Je doet wat werk voor anderen, maar je maakt geen deel uit van een club. Ook later in Las Venturas is dit zo. Pas als je weer terug naar Los Santos gaat wordt je weer deel van Grove Street Family.

Hunk Bij mij sttaat er gewoon een super gt en ik heb de driving school toch uitgespeeld aleen weet ik niet waar je kan zien wat je hebt behaald bronz/ziver/goud

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Geplaatst:

Je ziet het, zelfs het schaap maakt wel eens fouten (da's 40% nu .Levi). Sorry, waar ik zei ZT350 bedoelde ik inderdaad de SuperGT. En hoe je kan zien of je brons, zilver of goud hebt? Gewoon de rijschool weer even binnenlopen is het simpelst. Goud heb je als echt alle onderdelen goud zijn. Zit er 1 zilver tussen is het zilver. Heb je 1 brons gehaald, dan blijft het brons.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...